تاریخ انتشار :جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 69058
زیست آنلاین: شرکت خودروسازی فراری، در نظر دارد به تولید و طراحی خودرو های برقی سوپر لوکس بپردازد.
تولید خودرو های الکتریکی شرکت فراری
به گزارش زیست آنلاین، امروزه تولید خودرو های الکتریکی با هدف جلوگیری از آلودگی هوا و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و آلاینده ها در بسیاری از کشور های جهان رواج یافته است.
از این رو بسیاری از شرکت های خودرو سازی در جهان به رونمایی از برنامه های تولید خودرو های الکتریکی خود پرداخته اند، در واقع افزایش تولید این خودروهای پاک و محبوبیت استفاده از آنها در میان شرکت های خودرو سازی جهان، رقابتی جدی به وجود آورده است و در این خصوص شرکت های مختلف سعی می کنند تا خودروهایی بهتر و با قدرت بیشتر تولید نمایند.
سرخیو مارچیون، مدیر ارشد اجرایی شرکت خودروسازی فراری ( Ferrari) ، بیان کرده است که این شرکت در نظر دارد به جهت ایجاد رقابت های جدی با شرکت هایی نظیر تسلا که تازه تاسیس هستند به تولید هر چه بیشتر خودرو های برقی بپردازد.
این خودروساز ایتالیایی همچنین بیان نمود که شرکت ما می بایست پیشگام تولید خودروهای الکتریکی باشد و بازار خودروهای الکتریکی را در اختیار خود قرار دهد از این رو  این شرکت در نظر دارد  تا سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ میلادی یک مدل خودروی لوکس و برقی تولید کرده  و به بازار ارائه کند.
لازم به ذکر است کشور هایی از جمله اسپانیا، یونان، مکزیک، چین انگلستان، فرانسه، نروژ و هند، در نظر دارند، به منظور حفظ ارزش های زیست محیطی و جلوگیری از آلودگی هوا، تولید خودرو های بنزینی و دیزلی خود را حدودا تا دو دهه آینده ممنوع اعلام کنند.

https://zistonline.com/vdch6vn-.23nwmdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما