تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 69135
زیست آنلاین: تمام انرژی های تجدید پذیر، در کاهش انتشار آلودگی، نقش یکسانی ندارند.
 تمام انرژی های تجدید پذیر تاثیر مشابهی در کاهش آلودگی ندارند
به گزارش زیست آنلاین: در سال های اخیر، با توچه به اقدامات اقلیمی نهادی، یارانه های تجدید پذیر، هزینه های انرژی، به سرعت در حال کاهش بوده و ، موسسات بزرگ تر را شروع به خرید مقدار قابل توجهی از انرژی های تجدید پذیر، از قبیل باد و خورشید کرده است.

این امر به سرعت در حال افزایش بوده، به طوری که از ۷۰ مگاوات در سال ۲۰۱۲ به بیش از ۲۷۸۰ مگاوات در ماه فوریه خریداری شده است.
اما سوال اینجاست که آیا به طور طبیعی، تمام این انرژی های تجدید پذیر جدید آلودگی را کاهش می دهند و میزان این کاهش آلودگی چقدر است؟
کمیته کارآموزی کارشناسی ارشد کمربند سبز بوستون، یک مجمع از مؤسسات پیشرو در زمینه پایداری و با هدف پیدا کردن جواب این سوال تشکیل داده است.
در این خصوص، دانشگاه هاروارد، با WattTime (موسسه کالیفرنیا کالیفرنیا) و گروه مشاور Meister مشارکت کرده است تا یک مطالعه برای بررسی روشهای اندازه گیری تاثیرات انتشار گازهای گلخانه ای بر مبنای تأسیسات انرژی تجدید پذیر را انجام دهد. 
نتایج موسسه انرژی های تجدید پذیر، نشان داد، به طور مشخص، تاثیر برخی از انرژی های تجدید پذیر ممکن است کمتر از آنچه به نظر می رسد، باشند. و  تمام پروژه های انرژی تجدید پذیر، به طور مساوی در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، تاثیرگذار نیستند.
اندازه گیری بهتر این تفاوت ها بین پروژه ها می تواند فرصت هایی را برای خریداران انرژی تجدید پذیر ایجاد کند تا انتخاب بهتری داشته باشند، در حقیقت، بدست آوردن این تغییرات بین پروژه ها، می تواند فرصت های جدید برای خریداران انرژی تجدید پذیر ایجاد کند تا به دلیل رویکرد مبتنی بر شواهد جدید، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای حتی سریعتر، ارزان تر، قابل اطمینان تر و معتبرتر از قبل صورت بپذیرد، بنابراین، نیاز به یک روش واضح و سازگار برای نهادها به جهت اندازه گیری دقیق تأثیرات تجدید پذیر، محسوس است./ منبع: greenbiz

https://zistonline.com/vdcdkf09.yt0ns6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما