تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 69208
زیست آنلاین: شرکت ReNew Power در هند، در نظر دارد تا هفت سال آینده، به عنوان بزرگترین سرمایه گذاری تاریخ در بخش انرژی های تجدید پذیر شناخته شود.
دسترسی هرچه بیشتر به انرژی های تجدید پذیر در هند
به گزارش زیست آنلاین، ReNew Power Ventures، یکی از تولیدکنندگان مستقل بخش خصوصی در تولید انرژی پاک در هند است که با تغییر دادن ظرفیت های فعلی انرژی  کشور و با ارائه گزینه های پاک و دقیقتر انرژی و در نتیجه کاهش اثرات کربن در هند، گام های موثری در این کشور برداشته است. در واقع می توان گفت،  ReNew Power نقش مهمی در برآوردن نیازهای انرژی در حال رشد هند به شیوه کارآمد، پایدار و اجتماعی دارد.
این شرکت پیشرو در زمینه انرژی پاک، اعلام کرده است که در نظر دارد با سرمایه گذاری استراتژیک به تولید هرچه بیشتر انرژی های تجدید پذیر، کمک کند و سهم خود را در بخش انرژی پاک در حال رشد هند افزایش دهد.
 در حال حاضر پتانسیل تولید انرژی سبز در این کشور به بیش از ۴۵۰۰ مگاوات می رسد که از این میزان تنها حدود ۲۸۰۰ مگاوات تولید می شود و سهم این شرکت از این ظرفیت تولید شده بالغ بر ۱۱۰۰ مگاوات است که از این میزان،  نزدیک به ۸۵۰ مگاوات در حال اجرا است. 
 شرکت ReNew Power در نظر دارد، تا هفت سال آینده به عنوان یکی از شرکت های پیشرو انرژی، نه تنها در هند بلکه به عنوان بزرگترین سرمایه گذاری در تاریخ انرژی های تجدید پذیر شناخته شود و تا کنون نیز موقعیت چشمگیری در بازار هند کسب کرده است. در حال حاضر، چشم انداز کوتاه مدت این شرکت، اضافه کردن ۱۷۵ گیگاوات انرژی تجدید پذیر تا سال ۲۰۲۲ می باشد.
در همین راستا، صندوق بازنشستگی کانادا (CPPIB) برای حمایت از سرمایه گذاری در بخش انرژی های تجدید پذیر، در حدود ۲۴۷ میلیون دلار بر سرمایه گذاری های قبلی خود اضافه نموده است، در نتیجه، سرمایه گذاری این شرکت، در حال حاضر ۳۹۱ میلیون دلار است که در مقایسه با سرمایه گذاری قبلی خود یعنی  ۱۴۴ میلیون دلار که تا ماه ژانویه ۲۰۱۸ ادامه داشت، رقم قابل توجهی محسوب می شود و رتبه دوم را به خود اختصاص می دهد./ منبع: electricenergyonline

https://zistonline.com/vdcevw8p.jh8o7i9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما