تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 69290
زیست آنلاین: بسیاری از مردم آمریکا به ذخیره سازی انرژی از طریق انرژی های تجدید پذیر علاقه مند هستند که این موضوع احتمالا به دلیل سطح بالای آگاهی عمومی و همچنین مشوق های موجود در این خصوص است.
تمایل امریکایی ها به انرژی خورشیدی
به گزارش زیست آنلاین، براساس گزارش جدیدی که اخیرا از سایت  EnergySage، منتشر شده است، اکثر مردم در ایالات متحده که در انرژی خورشیدی سرمایه گذاری کرده اند، در مورد محصولات و خدمات ذخیره سازی انرژی نیز برنامه هایی در نظر دارند.
هنگامی که از بازدید کنندگان وب سایت EnergySage خواسته شد که محصولات و خدمات انرژی خورشیدی مورد علاقه خود را نام ببرند،  ۷۴ درصد از پاسخ دهندگان، ذخیره انرژی یا باتری ها را انتخاب نمودند.
 درگزارشی که EnergySage   در خصوص نشست برگزار شده در Bloomberg  جهت برآورد آینده انرژی منتشر کرد، بیان شد که سطح بالایی ازعلاقه مردم به ذخیره انرژی، احتمالا به علت آگاهی افراد از افزایش پیشنهادات ذخیره انرژی از سوی  شرکت های نصب و راه اندازی انرژی خورشیدی و همچنین مشوق های موجود در این خصوص بوده است.
 محصولات و خدمات انرژی که مورد علاقه پاسخ دهندگان بودند شامل موارد زیر است:
باتری های خانگی با انرژی بالا (۲۸ درصد)
ارزیابی انرژی خانه (۲۵ درصد)
ایستگاه های شارژ الکتریکی (۲۲ درصد)
محصولات خانگی هوشمند (۲۲ درصد)
طبق گزارش انجمن صنایع انرژی خورشیدی ایالات متحده (SEIA)، کالیفرنیا، در سطح ایالت متحده، بیشترین تعداد نصب سیستم های انرژی خورشیدی جهان را به خود اختصاص داده است. گفته می شود که تا سال  ۲۰۱۶ انرژی خورشیدی، جایگاه خودش را در ۲۰۷/ ۵ میلیون خانه در سراسر کشور به دست آورده بود.
لازم به ذکر است در این مقیاس انرژی خورشیدی، هر دو نوع مزارع خورشیدی و پنل های خورشیدی مسکونی به شکل جداگانه محاسبه شده اند.
همچنینEnergySage  در گزارش خود اعلام کرد که بررسی های مالی انجام شده از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ نشان می دهد، خریداران انرژی خورشیدی ترجیح می دهند وام هایی را جهت سرمایه گذاری های کوچک مسکونی در انرژی های تجدید پذیر دریافت کنند و پرداخت این وام ها را ماهیانه از طریق میزان سود به دست آمده بپردازند./ منبع: renewableenergyworld

https://zistonline.com/vdcfx0dv.w6d11agiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما