تاریخ انتشار :شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 69313
زیست آنلاین: برنامه های توسعه انرژی سبز در کانادا، بودجه ۱۲ میلیون دلاری را به خود اختصاص داد.
12 میلیون دلار بودجه برنامه های انرژی سبز کالج Fleming
به گزارش زیست آنلاین، کالج Fleming بیش از ۱۲ میلیون دلار بودجه تحقیقاتی، برای تأمین بیشتر انرژی خورشیدی و بادی و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از سوی دولت کانادا دریافت خواهد کرد.
مجموعا ۱۲.۱ میلیون دلار جهت کاهش انتشار گازهای گلخانه ای به این دانشکده تعلق خواهد گرفت که از این میزان ۶.۲ میلیون دلار از صندوق کمک هزینه های نوآوری دولتی، ۱.۵ میلیون دلار از صندوق بازنشستگی برای سرمایه گذاری و تجارت و یک وام ۴.۴ میلیون دلاری از صندوق وام بدون بهره تامین خواهد شد.
بر طبق گزارشات ارائه شده، این کالج، نوعی سیستم گرمایش و خنک کننده جدید را در Sutherland برنامه ریزی و  نصب خواهد کرد تا به کاهش انتشار گازهای گلخانه کمک کند.
  ۶.۲ میلیون دلار از بودجه، برای نصب این سیستم پیشرفته گرمایشی و جهت ارتقاء برنامه های انرژی بادی و خورشیدی در نظر گرفته شده است. بودجه باقی مانده برای ابتکارهای دیگر جهت کاهش تولید گازهای گلخانه ای و همچنین مهارت آموزی به دانش آموزان، مورد استفاده قرار می گیرد. انتظار می رود این پروژه تا بهار ۲۰۱۹ تکمیل شود.
مرکز تحقیقاتی فلمینگ، همچنین کمک هزینه تحصیلی ۵۰۰،۰۰۰ دلاری را برای دستیابی به توسعه پایدار شهری در نظر گرفته است.
Grant Murphy، مدیر مرکز شهر پایدار، در بیانیه ای گفت: "شهرداری ها تقریبا ۶۰ درصد از زیرساخت های عمومی کانادایی را پایه ریزی کرده اند و فن آوری های نوین پیشرفته، ارائه فرصت هایی برای شهرداری ها جهت بهینه سازی مدیریت و بهره برداری از این دارایی ها است. در واقع،  پتانسیل واقعی برای جذب شهرداری ها به فن آوری های نوین وجود دارد./ منبع: topix

https://zistonline.com/vdcbffb0.rhb98piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما