تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 69322
زیست انلاین: اخیرا یک شرکت بیمه به نام Swiss Re AG  واقع در سان فرانسیسکو، پیشنهادی جهت  تضمین تولید انرژی تجدید پذیر از مزارع خورشیدی ارائه کرده است.
بیمه مزرعه خورشیدی برای روزهای ابری
به گزارش زیست آنلاین، این شرکت توسط یک شرکت نرم افزاری مدیریت KWh Analytics توسعه داده شده و می تواند تا ۹۵ درصد از تولید مورد انتظار انرژی خورشیدی را تضمین کند.
این پروژه که تحت عنوان درآمد خورشیدی نامیده شده است، در نظر دارد به عنوان مشوق و انگیزه  جهت بالا بردن سرمایه گذاری در  سطوح مختلفی از انرژی های تجدید پذیر، اقدام نماید.
در واقع این خط مشی بیمه، برای جلوگیری از عدم قطعیت سرمایه گذاران در اجرای  پروژه های خورشیدی است.
Richard Matsui ، مدیر اجرایی این طرح گفت: با قرار دادن وام و بیمه که به نوعی، تامین مالی به حساب می آیند، سرمایه گذاران در شرایط بهتری قرار می گیرند و با کاهش کلی هزینه ها رو به رو خواهند شد، که این امر خود موجب توسعه سرمایه گذاری خواهد بود. 
Matsui در یک مصاحبه گفت:  در صنعت انرژی خورشیدی، هزینه، ریسک بالایی دارد، در واقع، سرمایه گذاری و پرداخت هزینه به منظور بهره برداری در آینده به تنهایی یکی از بزرگترین ریسک های موجود در انرژی های تجدید پذیر محسوب می شود. 
در این سیاست، مشتری حق بیمه مشخص، پرداخت می کند و اگر زمانی در شرایط نامساعد، تولید از میزان برآورد شده کمتر شود،  بیمه گر موظف است این تفاوت را پوشش دهد.
ماتسویی گفت که در حالی که مشتریان تنها ممکن است حدود ۱ درصد از درآمد پروژه های خود  را متقبل شوند، اما به  توسعه دهندگان پروژه اجازه می دهد که بدهی ۱۰ تا ۱۵ درصد بیشتر را در شرایط نامساعد، فراهم کند./ منبع: renewableenergyworld

https://zistonline.com/vdcb5fb0.rhb95piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما