تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 69345
زیست آنلاین: در هفته گذشته، حدود هشتاد نماینده از ۵۹ کشور مختلف، جهت شرکت در روند مذاکرات بین المللی آب و هوا و  برای یافتن راه حل در مورد چالش ها و واکنش های موجود به تغییرات آب و هوایی، در کنیا جمع شدند.
سرمایه گذارهای سبز به ایجاد تکنولوژی های پاک در آفریقای جنوبی کمک می کنند
به گزارش زیست آنلاین، بر اساس کنوانسیون سازمان ملل متحد در مورد تغییرات اقلیمی (چارچوب تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد)، از جمله پیام های مهم نمایندگان در مذاکرات، اهمیت انرژی در بحث تغییرات اقلیمی بود.
در این مذاکرات تاکید شد که نیازهای مالی، اصلی ترین عامل کاهش سرمایه گذاری در زیرساخت های انرژی بوده و موجب افزایش مشارکت، تنها در شرکت های کوچک و متوسط، در این نوع کشورها خواهد شد.
بانک توسعه آفریقا معتقد است که مشارکت های ملی تعیین شده (NDCs) فرصتی برای کشورهای آفریقایی برای ایجاد ثبات در توسعه بلند مدت خود است. 
Al Hamdou Dorsouma، مدیر بخش آب و هوا و رشد سبز بانک توسعه آفریقا، در بیانیه ای گفت: گفتگو در این اولین هفته نشان دهنده عزم دولتی و غیر دولتی و همچنین شرکای توسعه برای گسترش سرمایه گذاری های سبز و انعطاف پذیر است و این امر آفریقا را قادر می سازد تا در بخش های تولیدی به فناوری های تاثیر گذار و پاکیزه برسند. 
این مذاکرات در تاریخ ۹-۱۳ آوریل برگزار شد و نتایج به دست آمده حاکی از آن است که این سازمان قصد دارد توسط سایر کشورهای سازماندهی شده است که با تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد هماهنگ شده اند، به کشورهای در حال توسعه و توسعه نیافته کمک کند تا بتوانند فعالیت های خود را تحت توافقنامه پاریس اجرا کنند.
نمایندگان کنفرانس همچنین بر اهمیت کشورهای همکاری کننده  برای گسترش این توسعه و اهمیت فعالیت آن ها در کاهش میزان انتشار جهانی کربن تاکید کردند.
Venkata Ramana Putti، مدیر برنامه، بازارهای کربن و نوآوری برای NFP گفت: اقدامات کاهش دهنده انتشار کربن، دارای پتانسیل زیادی برای کمک به مقابله با تغییرات اقلیمی هستند و به توسعه پایدار کمک می کنند و از این رو باید با همکاری قوی در سطوح داخلی و منطقه ای، آن ها را مورد توجه و در دستور کار قرار دهیم. / منبع: renewableenergyworld

https://zistonline.com/vdcgnw93.ak9yt4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما