تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 69402
زیست آنلاین: یکی از اصول مهم انجام شده در کالیفرنیا این است که عموم مردم را به انجام گام های کوچک برای کاهش اثرات کربن و اتخاذ رفتارهایی که پایداری محیط زیست را استحکام می بخشد، تشویق می کنند.
اقدامات چشمگیر کالیفرنیا در ارتقا ارزش های زیست محیطی
به گزارش زیست آنلاین، کالیفرنیا به عنوان کشوری که به مبارزه با تغییرات آب و هوایی و حفاظت از منابع طبیعی خود می پردازد، شناخته شده است و در مسائل زیست محیطی هدایتگر محسوب می شود.
تلاش های هماهنگ بین نهادهای دولتی و محلی، و بخش خصوصی نشان می دهد که حفاظت از محیط زیست و ساختن یک اقتصاد پر جنب و جوش بر پایه اصول و ارزش های طبیعی، این ایالت را کاملا منحصر به فرد نموده است.
در حال حاضر، مجلس سنا، ۳۵۰ قانون در خصوص انرژی های تجدید پذیر و کاهش آلودگی به خود اختصاص داده است.
قانون های اساسی به کالیفرنیا اجازه می دهد که تا سال ۲۰۳۰ بتواند  ۵۰ درصد از نیاز برق خود را از منابع تجدیدپذیر دریافت کند، و به نرخ دوبرابری بهره وری انرژی در ساختمان ها دست یابد.
کالیفرنیا این پیشرفت ها را در طول مدت زمان کوتاهی سرعت بخشید و اخیرا در حال تحریک توسعه انرژی های تجدید پذیر و تشویق تکنیک های بهره وری انرژی است که کمک می کند تا جوامع کالیفرنیایی را تمیزتر و مکان های پایدار تر برای زندگی فراهم آورد.
یکی از اصول مهم انجام شده در کالیفرنیا این است که عموم مردم را به انجام گام های کوچک برای کاهش اثرات کربن و اتخاذ رفتارهایی که پایداری محیط زیست را استحکام می بخشد، تشویق می کنند.
ارتقا انرژی کالیفرنیا یک برنامه در سطح ایالت است که ابتدا به عنوان بخشی از قانون آموزش و توانمند سازی کالیفرنیا و انجام کسب و کارهای کوچک برای تبدیل شدن به ارتقا کاربری و بهره وری انرژی در سال ۲۰۰۹، توسط دولت اوباما ایجاد شد.
این برنامه از همه کالیفرنیایی ها تقاضا دارد، هر روز یک اقدام کوچک برای بهبود بهره وری انرژی و کاهش زباله های انرژی انجام دهند.
خاموش کردن چراغ ها هنگامی که شما یک اتاق را ترک می کنید، جدا کردن لوازم از منبع برق ، زمانی که آنها در حال استفاده نیستند، جایگزین کردن چراغ های LED به جای چراغ های معمولی،  نصب پانل های خورشیدی و ... همه چیزهایی هستند که وقتی که در مقیاس وسیع انجام می شود، تاثیرات چشمگیری بر جای خواهند گذاشت./ منبع: pasadenastarnews

https://zistonline.com/vdcauyni.49now15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما