تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 69471
زیست آنلاین: در حال حاضر، هاوایی در آغاز راه جدیدی برای پیشگیری از هزینه های اضافی آب و برق قدم بر می دارد.
هاوایی اولین گام تاریخی را برای ایجاد سودآوری در آینده بر می دارد
به گزارش زیست آنلاین، David Ige قانون گذار حفاظت از بهره وری انرژی که توانست با مدل های تجاری خود، درآمد و مخارج سرمایه را کاملا جدا کند و خدمات انرژی در هاوایی را به طور کلی تغییر داد.
در این لایحه حجم عمده هزینه ها به  هزینه های اجرایی تعلق می گیرد، و هزینه های بازپرداخت، برای اولین بار براساس عواملی مانند قیمت گذاری قابلیت اطمینان، شفافیت، ادغام انرژی تجدید پذیر و بهره وری، تعیین می شود.
امروزه یکی از تنها راه هایی که می تواند  از آب و برق در سراسر جهان درآمد تولید کند، هزینه های سرمايه گذاری مبتنی بر اصول و تجهیزات پیشرفته است.
آنچه که در این لایحه مهم است این است که بیشتر امکانات آب و برق برای زیرساخت ها به جهت ارتقاء تجهیزات انتقال و توزیع (و ساخت نیروگاه های نسل جدید در بعضی از سرزمین ها) هزینه می شود،  اگرچه آن ها هزینه های سرمایه را به برق خود اضافه می کنند اما در اصل در طولانی مدت موجب افزایش بهره وری و کاهش چشمگیر تولید برق می شوند و در نتیجه هزینه ها روند نزولی را طی خواهند کرد.
برای مثال، افزایش و ذخیره سازی انرژی،  میزان خسارت را کاهش می دهند، علاوه بر آن، از هزینه ها و زمان های صبر کردن برای اتصالات انرژی تجدید پذیر نیز می کاهد.
در واقع فقط خاموش کردن و ایجاد محدودیت در استفاده، ساده ترین راه کاهش نیست بلکه پیشرفت تکنولوژی باتری، به عنوان یک راه کار ساده تر موجب کاهش چشمگیر هزینه های مصرفی می شود.
اما از آنجایی که در حال حاضر، یک سوم از تمام ساکنان هاوایی از انرژی خورشیدی بهره مند هستند، دولت به دنبال راهی برای دریافت ۱۰۰ درصد انرژی خود از منابع تجدیدپذیر تا سال ۲۰۴۵ است، بنابراین به یک روش کاملا جدید برای تأسیسات آب و برق نیاز دارد و در تلاش است تا راه های کارآمد تری را در این خصوص اجرا کند./ منبع: renewableenergyworld

https://zistonline.com/vdcgqt93.ak9yu4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما