تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب : 69877
زیست آنلاین: هند به دنبال کاهش قیمت چشمگیر پانل های خورشیدی است و در نظر دارد با توسعه انرژی های پاک و با همراهی چین به رهبری تلاش های جهانی برای مبارزه با تغییرات اقلیمی بپردازد.
هندوستان با کمک اصلاحات چین در ثبت قیمت های پنل های خورشیدی رکورد  خواهد زد
به گزارش زیست آنلاین، هند بزرگترین مزایای حاصل از صنعت خورشیدی را توسط اصلاحات چین به دست خواهد آورد  و قصد دارد به کاهش قیمت پنل های فتوولتائیک بپردازد.
چین نیز هفته گذشته اعلام کرد که تایید برخی از پروژه های جدید خورشیدی در سال جاری و کاهش یارانه ها اختصاص یافته به  توسعه دهندگان منجر به کاهش سرعت توسعه این صنعت بوده است.
بنابراین، انتظار می رود که این کاهش تقاضا در بزرگترین بازار جهانی، قیمتها را تضعیف کند و تولیدکنندگان کشور را مجبور کند کشتی های بیشتری را در خارج از کشور حمل کند.
Sanjay Sharma، مدیر کل شرکت انرژی خورشیدی هند و مسئول آژانس اجرای اهداف تجدید پذیر هند، گفت که قرار است تعرفه های خورشیدی بعدی هند، در اواسط ماه ژوئن برنامه ریزی شود و احتمالا زیر رکورد ۲.۴۴ روپیه در هر کیلووات ساعت که در ۱۷ مه گذشته ثبت شده بود، می باشد.
Vinay Rustagi ، مدیر عامل شرکت تحقیقاتی خورشیدی "پل" در هند، گفت: هندوستان در آینده بزرگترین کاهش قیمت ماژول خورشیدی را ثبت خواهد کرد و با توجه به تقاضای چین، انتظار می رود، قیمت های ماژول ها در نیمه دوم سال با کاهش چشمگیری رو به رو بشود .
نخست وزیر هند  Narendra Modiدر محاصبه ای اعلام کرد: هند به دنبال تقویت تولید انرژی پاک است.
وی همچنین متعهد شده است ظرفیت انرژی های تجدید پذیر هند را تا سال ۲۰۲۲ به ۱۷۵ گیگاوات افزایش دهد و به عنوان هدف دوم،  بخشی از طرح او  همراهی با چین برای رهبری تلاش های جهانی برای مبارزه با تغییرات اقلیمی است.
 در این صورت، انتظار می رود که قیمت ماژول های وارد شده از چین نیز حداقل ۱۰ درصد از سطح فعلی (۰.۳۱ دلار در هر وات)  کاهش یابد. 
Sebastian Liu، مدیر روابط سرمایه گذار در JinkoSolar Holding Co.، بزرگترین سازنده پانل های خورشیدی در جهان، نیز اعلام کرده است:  قیمت های ارزان تر احتمالا موجب افزایش نصب در کشور هایی که شباهت شبکه ای مانند هند داشته باشند، خواهد شد./ منبع: renewableenergyworld

https://zistonline.com/vdcgu793.ak9yu4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما