تاریخ انتشار :جمعه ۲۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : 74256
منطقه " شهر لندن" واقع در منطقه تاریخی " میدان مایل" در مرکز لندن، بزودی انرژی خود را از منابع پاک و تجدید پذیر تامین خواهد کرد.
صد در صد انرژی  شهر لندن بوسیله انرژی تجدید پذیر تامین خواهد شد
به گزارش زیست آنلاین، از ماه اکتبر سال جاری، "شهر لندن" صد در صد انرژی مورد نیاز خود را از منابع انرژی تجدید پذیر و از طریق نصب پنل های خورشیدی بر روی ساختمان ها، سرمایه گذاری در احداث نیروگاه های خورشیدی و بادی با مقیاس بزرگ و خرید انرژی پاک از شبکه، تامین خواهد کرد. شهر لندن یک مرکز مهم مالی در شهر و حتی جهان است. این حرکت به سمت انرژی سبز، این پیام شفاف را به جهانیان ارسال می کند که لندن قصد دارد گام هایی بزرگ و قوی برای ایفای نقشی پر رنگ در برابر تغییرات اقلیم بردارد. 
 در این طرح و برای تغییر سیستم انرژی این منطقه، شرکت شهر لندن با چندین مکان در سراسر لندن مانند خانه ها، مدارس، بازار ها و مغازه و حدود ۱۱ هزار هکتار فضای سبز که ظرفیت نصب انرژی تجدید پذیر دارند مشارکت خواهد داشت.

         تامین انرژی تجدیدپذیر در شهر لندن 

              "شهر لندن" منطقه ای در مرکز لندن که تا اکتبر ۲۰۱۸ صد در صد انرژی خود را از منابع تجدیدپذیر تامین خواهد کرد

 

کاترین مک گینس، مدیر کمیته سیاست ها و منابع مجموعه شهر لندن در یک بیاینه اشاره کرد که " تامین صد در صد انرژی تجدید پذیر ما را پاک تر و سبز تر خواهد کرد، وابستگی ما را به خطوط شبکه کاهش خواهد داد و برخی از ساختمان های ما بوسیله برق بدون کربن فعالیت خواهند کرد. ما همیشه نظاره گر اثرات فعالیت های خود بر محیط زیست هستیم و آرزو می کنیم که همرا با ارگان های دیگر این مسیر را با موفقیت ادامه بدهیم.
وی در بخش دیگری از این بیانه اعلام کرد ما با تولید برق مورد نیاز خود و سرمایه گذاری در بخش انرژی های تجدید پذیر، به رسیدن به اهداف ملی و بین المللی کمک می کنیم. این، یک قدم بزرگ برای مجموعه شهر است و نشان دهنده تعهد ما برای ایفای مسئولیت پذیری اجتماعی و زیست محیطی است.
"شهر لندن" مانند بسیاری از شهرداری ها در سرتاسر جهان، تلاش می کند به تعهدات خود در قبال توافق پاریس عمل کند. این در حالی است  که بسیاری از دولت ها به اندازه کافی در راستای اجرای این توافق تلاش نمی کنند. منبع: cleantechnica

https://zistonline.com/vdcd9x05.yt0ok6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما