کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید احمد مسجد جامعی از پایگاه خبری زیست آنلاین و اندیشکده تدبیر آب ایران

12 مرداد 1397 ساعت 12:39

زیست آنلاین: احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران امروز، جمعه ۱۲ مرداد ماه  ۹۷ در قالب برنامه های تهرانگردی خود، از مجموعه پایگاه خبری زیست آنلاین و اندیشکده تدبیر آب ایران بازدید کرد.


به گزارش زیست آنلاین، با توجه به آن که در حال حاضر موضوع کمبود منابع آبی و تنش های ایجاد شده در حوزه منابع آب به دغدغه اصلی بسیاری از مردم و مسئولان تبدیل شده است، موضوع این هفته تهرانگردی به " اهمیت آگاهی درباره رویکرد توسعه کم آب بر"  اختصاص داشت. در این راستا احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه گروهی از مدیران شهری و اصحاب رسانه های مختلف، به  بازدید از مجموعه پایگاه خبری زیست آنلاین و  اندیشکده تدبیر آب ایران، در محل آن اندیشکده پرداخت.
مسجد جامعی ضمن قدردانی از این مجموعه خبری گفت: در حال حاضر ارتقاء آگاهی بخشی عمومی از مشکلات و معضلات موجود در حوزه مصرف منابع آب به منظور مدیریت و بهینه سازی مصرف آب ضرورت دارد و حضور رسانه های تخصصی سهم مهمی در ایجاد و گسترش همدلی و گفت و گو در خصوص مصرف آب و بهبود این شرایط بحرانی بر عهده دارد.

در ابتدای این دیدار، سید احمد علوی، دبیر اندیشکده تدبیر آب ایران و سیده اعظم فروزان، مدیر مسئول پایگاه خبری زیست آنلاین در مورد فعالیت ها و رویکردهای این دو مجموعه مطالبی را بیان کردند.

 

بازدید مسجد جامعی از زیست آنلاین

 

قدردانی از پایگاه خبری زیست آنلاین

 

باردید مسجد جامعی در قالب تهرانگردی

 

      احمد مسجد جامعی در بازدید از زیست آنلاین

      


کد مطلب: 78502

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/78502/بازدید-احمد-مسجد-جامعی-پایگاه-خبری-زیست-آنلاین-اندیشکده-تدبیر-آب-ایران

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com