تاریخ انتشار :جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : 78502
زیست آنلاین: احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران امروز، جمعه ۱۲ مرداد ماه  ۹۷ در قالب برنامه های تهرانگردی خود، از مجموعه پایگاه خبری زیست آنلاین و اندیشکده تدبیر آب ایران بازدید کرد.
بازدید احمد مسجد جامعی از  پایگاه خبری زیست آنلاین و اندیشکده تدبیر آب ایران
به گزارش زیست آنلاین، با توجه به آن که در حال حاضر موضوع کمبود منابع آبی و تنش های ایجاد شده در حوزه منابع آب به دغدغه اصلی بسیاری از مردم و مسئولان تبدیل شده است، موضوع این هفته تهرانگردی به " اهمیت آگاهی درباره رویکرد توسعه کم آب بر"  اختصاص داشت. در این راستا احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه گروهی از مدیران شهری و اصحاب رسانه های مختلف، به  بازدید از مجموعه پایگاه خبری زیست آنلاین و  اندیشکده تدبیر آب ایران، در محل آن اندیشکده پرداخت.
مسجد جامعی ضمن قدردانی از این مجموعه خبری گفت: در حال حاضر ارتقاء آگاهی بخشی عمومی از مشکلات و معضلات موجود در حوزه مصرف منابع آب به منظور مدیریت و بهینه سازی مصرف آب ضرورت دارد و حضور رسانه های تخصصی سهم مهمی در ایجاد و گسترش همدلی و گفت و گو در خصوص مصرف آب و بهبود این شرایط بحرانی بر عهده دارد.

در ابتدای این دیدار، سید احمد علوی، دبیر اندیشکده تدبیر آب ایران و سیده اعظم فروزان، مدیر مسئول پایگاه خبری زیست آنلاین در مورد فعالیت ها و رویکردهای این دو مجموعه مطالبی را بیان کردند.

 

بازدید مسجد جامعی از <a href='https://www.zistonline.com' target='_blank'>زیست آنلاین</a>

 

قدردانی از پایگاه خبری <a href='https://www.zistonline.com' target='_blank'>زیست آنلاین</a>

 

باردید مسجد جامعی در قالب تهرانگردی

 

      احمد مسجد جامعی در بازدید از <a href='https://www.zistonline.com' target='_blank'>زیست آنلاین</a>

      

https://zistonline.com/vdcb5sbz.rhbwgpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما