تاریخ انتشار :شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 80540
زیست آنلاین: در سال گذشته، ایالات متحده ۲۰۸،۰۰۰ ثبت نام جدید برای EV داشته است و این امر حاکی از آن است که در ایالات متحده ثبت نام جدید برای خودروهای الکتریکی نسبت به  سال گذشته دو برابر شده است.
ثبت نام خودروهای الکتریکی در ایالات متحده دو برابر شده است
به گزارش زیست آنلاین، بر طبق تحلیل IHS Markit، وسایل نقلیه الکتریکی، همچنان درصد کوچکی از کل بازار خودرو در ایالات متحده را به خود اختصاص داده اند اما با این حال محبوبیت و رشد فراینده ای دارند و نرخ رشد آن ها در طول چند سال همچنان در حال افزایش بوده است.
IHS در روز دوشنبه اعلام کرد ۲۰۸،۰۰۰ ثبت نام جدید برای خودروهای الکتریکی در ایالات متحده در سال گذشته ه ثبت رسیده است، و این رقم نشان از آن دارد که تقاضا برای این خودروها بیش از دو برابر تعداد ثبت شده در سال ۲۰۱۷ می باشد.
این رشد در  (Electric vehicle selling) EVs فروش خودرو برقی و الکتریکی،  به شدت در کالیفرنیا و همچنین نه ایالت دیگر متمرکز شده است به نحوی که در نهایت برنامه Zero Emissions Vehicle را تصویب کرده اند.
کالیفرنیا اولین کشوری بود که برنامه ZEV را تنظیم کرد و دستگاه دولتی به شکل یک سیستم هماهنگ از فروش وسایل نقلیه الکتریکی حمایت نمود.
کانتیکت، مین، مریلند، ماساچوست، نیوجرسی، نیویورک، اورگان، رود آیلند و ورمونت نیز از دیگرکشورهای عضو برنامه ZEV هستند.
IHS گفت که کالیفرنیا تقریبا ۴۶ درصد یا ۹۵۰۰۰ ثبت نام جدید در EV در سال ۲۰۱۸ را به خود اختصاص داده است و می توان گفت ۵۹ درصد از سهم بازار خودروهای الکتریکی ثبت شده در ایالات متحده به کالیفرنیا اختصاص می یابد.

فروش خودرو الکتریکی در امریکا


همچنین بر اساس برآوردهای تحلیل گران، انتظار می رود که این تعداد در دو سال آینده حتی به بالاتر از این ارقام برسد، چراکه خودروهای الکتریکی بیشتری در بازار عرضه می شود و تعداد بیشتری از صاحبان EV در این فناوری فعالیت خواهند نمود. 
بیش از ۳۵۰،۰۰۰ EV خودرو الکتریکی جدید در سال ۲۰۲۰ در ایالات متحده فروخته خواهد شد. این ارقام نرخ فروش در خودروهای الکتریکی (EVs) را به ۲٪ خواهد رساند که طبق گفته اخیر IHS Markit، تا سال ۲۰۲۵، انتظار می رود که این رقم به بیش از ۱،۱ میلیون وسیله نقلیه فروخته شده و یا نرخ فروش ۷ درصدی افزایش یابد.
براساس تخمین های Insideevs، مدل Tesla ۳ در اواخر امسال به فروش میرسد و در سال جاری، در ایالات متحده آمریکا به دنبال خودروی Chevy Bolt، Tesla Model X، تسلا مدل S و نیسان Leaf، از جمله پرفروش های خودروهای الکتریکی خواهد بود.
انتظار می رود نرخ فروش مورد در ماه های آینده همچنان افزایشی باشد و تا سال ۲۰۲۰ خودرو های Kia Niro EV و Hyundai Kona EV. به بازار آیند
دیوین لینستی، تحلیلگر نیروی برق IHS Markit در یک بیانیه گفت، به تازگی تحولی در کاتالیزور این خودروها نیز به وجود خواهد آمد و افزایش سریع تولید در طول دهه آینده، بسیار قابل توجه خواهد بود.
اما در حالیکه مدل های نسبتا موفقی مانند مدل تسالا ۳ در بازار ارائه خواهند شد، سایر خودروسازان سنتی تنها از یک برند EV استفاده می کنند، و مانند گذشته خود عمل می کنند، اما به تازگی چندین شرکت بزرگ خودروسازی از مدل های به روز سیستم عامل های اختصاصی EV استفاده خواهد کرد.
IHS دریافت، تقریبا ۵۵ درصد از صاحبان جدید EV  در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ به بازار (خرید و یا اجاره) آمده اند، و نرخ تقاضا نیز ۴۲ درصد نسبت به سه ماهه قبل افزایش یافته است./ منبع: autoblog

جهت مشاهده مهمترین مطالب مرتبط می توانید بر روی هر یک از عناوین زیر کلیک کنید

بررسی چالشهای تولید باتری خودرو برقی در کشور​

ارزان‌ترین خودرو‌های برقی در جهان​

فولکس واگن کارخانه تولید خودرو برقی در آمریکا احداث می‌کند

https://zistonline.com/vdcgzn97.ak9zt4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما