تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 80916
زیست آنلاین: باران های سیل آسا معمولا مرگبارترین تهدید آب و هوایی برای انسان است و در یک منطقه خشک فقط مقدار کمی آب برای بروز سیل کفایت می کند.
کشاورزان غربی اطلاعات جدیدی از حادثه های مربوط به سیل را به توییتر آورده اند
به گزارش زیست آنلاین، باران های بدون وقفه در غرب، فصل کاشت گیاهان را تغییر داده و جلو انداخته است. عکس هایی که توسط کشاورزان  به توییتر ارسال شده است نشان می دهند که صد ها هکتار از زمین های قابل کشت به زیر آب رفته اند و همچنین تراکتور ها در کود و زمین های باتلاقی فرو می روند و حتی برای پرورش و کشت خوراک پرندگان با مشکل مواجه شده اند. (در مقایسه با سال گذشته) فقط ۵۸ درصد ذرت در سال جاری کاشته شده است و کاشت سویا نیز بیش از ۳۰ درصد کاهش داشته است.

 کشاورزان آسیب دیده تنها زمانی قادر به کاشت و برداشت کمی از محصولات سالانه خود هستند که به دولت فدرال هزینه هایی را برای بهبود هر چه سریع تر مصیبت های مربوط به فاجعه بپردازند اما فقط تعدادی از اعضای کنگره از این موضوع حمایت می کنند.

 هفته گذشته، اعضای مجلس سنا به کمک برای کشاورزان در میانه غرب رای دادند. در نهایت یک بسته ۱۹.۱ میلیارد دلاری برای کمک رسانی به مردم طوفان زده در پورتوریکو و جنوب بود و مبلغ ۳ میلیارد دلار برای کمک به کشاوزان اختصاص داده شد. اما نسخه ای که از طرف سه نماینده جمهوری خواه به مجلس راه داده شده می گوید که لایحه باید در زمینه  کاهش هزینه ها و همچنین تامین نیاز مالی بازنگری و متوقف شود. انتظار می رود که این لایحه از هفته آینده به مجلس بازگردد.

کشاورزان غربی اطلاعات جدیدی از حادثه های مربوط به سیل را به توییتر آورده اند

این احتمالا آخرین بار نیست که کشاورزان بایستی برای بهبود در روند خسارت های مربوط  به سیل صبر کنند. در طول سه دهه گذشته سیل در غرب همواره حاوی منافعی نیز بوده است،اما دانشمندان معتقدند که تغییرات آب و هوایی موجب سیل به خصوص در منطقه های خاصی می شود. براساس آخرین ارزیابی انجام شده دردولت ترامپ، روند بارندگی در غرب افزایش یافته است.

کشاورزان برای جلوگیری از بروز گرمایش جهانی مجهزتر شده اند. اما انتظار می رود که درجه حرارت از اواسط قرن افزایش بیشتری یابد و ضربه نهایی را در سال ۲۰۵۰ به عنوان (بالاترین میزان) بزند، لازم به ذکر است، اگر دولت ترامپ به این شیوه ادامه دهد و با همین سیاست ها عمل کند، دانشمندانی که در این ارزیابی های آب و هوایی ملی شرکت می کنند، ممکن است پیش بینی های خود را در سال ۲۰۴۰ به پایان برسانند.

همانطور که سیاستمداران سعی می کنند که تغییرات اقلیمی و کمک های مربوط به فاجعه را جدی بگیرند، کشاورزان در غرب میانه فقط نشسته اند و اظهار نظر می کنند./ منبع:grist

جهت مشاهده مهمترین مطالب مرتبط می توانید بر روی هر یک از عناوین زیر کلیک کنید:

راه اندازی مرکز تحقیقاتی حل مشکلات تغییرات اقلیمیتغییرات آب و هوایی بر تولید جهانی مواد غذایی تاثیر می گذارد نابرابری اقتصادی ناشی از گرمایشبزرگترین سرمایه گذار جهان متهم به سهیم بودن در بحران آب و هواییبلایای طبیعی و خسارتهای اقتصادی ناشی از آن با نگاهی به خسارات  اقتصادی سیل در ایرانخسارت سیل، دست انتقام آب از توسعه ناپایدار https://zistonline.com/vdcd9n0j.yt0zf6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما