تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب : 81428
زیست آنلاین: از سوی دادستان استان چهارمحال و بختیاری دستور رسیدگی به تخلفات مدیر عامل آب منطقه ای اصفهان و مجری پروژه کوهرنگ سه صادر شد.
پرونده تخلفات مدیر عامل آب منطقه ای اصفهان روی میز دادستان
به گزارش زیست آنلاین، به دنبال نامه نظام صنفی کشاورزان شهرستان کوهرنگ خطاب به دادستان استان چهارمحال و بختیاری پیرامون رسیدگی به تخلفات مدیر عامل آب منطقه ای استان اصفهان و مجری پروژه انتقال آب کوهرنگ سه در خصوص تخریب محیط زیست علیمحمدی دادستان استان چهارمحال بختیاری بر رسیدگی به اتهامات مطرح شده علیه این دو مقام وزارت نیرو تاکید کرد.


علیمحمدی دادستان استان چهارمحال بختیاری طی ارجاع نامه نظام صنفی کشاورزان کوهرنگ به دادستان این شهرستان خواست ضمن رسیدگی به اتهامات طرح شده علیه مدیر عامل اب منطقه ای و مجری پروژه کوهرنگ سه مشخص کند که ایا روند تمدید مجوز ابطال شده کوهرنگ سه قانونی بوده است یا خیر.


پیش از این معاون سازمان محيط زيست درباره دليل تمديد مجوز باطل شده طرح انتقال آب كوهرنگ 3 نيز گفت:  تنها در يك مجوز صادر شده براي وزارت نيرو در اين طرح، حدود 64 اقدام عملي انجام نشده و 90 درصد تعهدات مندرج در مجوز محیط زیستی محقق نشده بود. که لازم بود با تمدید مجوز پیمانکار را به جبران خسارت ترغیب کرد. پروژه انتقال آب کوهرنگ سه یکی از چندین پروژه انتقال آب کارون است که به علت روند های غیر قانونی و کارستی بودن مخزن سد امکان نگهداری آب در مخزن سد را ندارد.

https://zistonline.com/vdcc40q4.2bqsi8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما