تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : 81491
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: از محل صرفه‌جویی هزینه قبوض برق کاغذی، روز اول مهر ماه ۱۰۰ هزار بسته آموزشی در سراسر کشور توزیع می شود.
توانیر ۱۰۰ هزار بسته آموزشی از محل حذف قبوض کاغذی توزیع می‌کند
به گزارش زیست آنلاین، غلامعلی رخشانی مهر روز چهارشنبه در جمع مسئولین شرکت های توزیع نیروی برق تبریز و آذربایجان شرقی با اشاره به عبور موفق از پیک تابستان امسال، اعلام کرد: مدیریت مصرف برق به گونه ای هدایت شد که محدودیتی برای صنایع کشور ایجاد نشد و ما حتی شاهد رشد برق مصرفی صنایع در پیک تابستان بودیم.

وی با تاکید بر لزوم تسلط شرکت های توزیع برق کشور به دانش روز، افزود: ما باید خود را در عقلانیت دنیا در بخش توزیع سهیم کنیم.

وی ادامه داد: نشست ها و همایش های علمی باید هدفمند شده و رویکرد همکاران می بایست مسائل مبتلابه در حوزه توزیع برق کشور باشد.

رخشانی مهر با اشاره به اینکه نصب کنتورهای هوشمند از سال ۹۰ شروع و تا سال ۹۵ حدود ۳۰۰ هزار دستگاه از این نوع کنتورها در سراسر کشور نصب شد،  ادامه داد: در دوماهه اخیر توانستیم  ۹۵ هزار دستگاه کنتور هوشمند نصب شد و در افق دو ساله امیدواریم بتوانیم پنج میلیون از این کنتورها را نصب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی مستمر و مطالبه گری می بایست سرلوحه تمامی فعالیت های بخش توزیع باشد زیرا که اگر هزینه ها افزایش یابد، این مردم هستند که دچار زیان خواهد شد.

افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق صنایع تبریز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: با وجود مدیریت مصرف در ایام پیک تابستان امسال، شاهد رشد ۱۰ درصدی مصرف برق صنایع تحت پوشش این شرکت بودیم.

عادل کاظمی افزود: این افزایش مصرف، نشانه رونق تولید می باشد و در واقع فقط زمان مصرف صنایع به زمانی غیر از پیک بار منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه برق تبریز بیشترین نسبت کابل زمینی به کل شبکه فشار متوسط را بعد از تهران در کشور داراست، اعلام کرد: ۸۷۰ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت زمینی در توزیع تبریز وجود دارد که تاثیر بسزایی در زیبایی مبلمان شهری داشته و همچنین دارای مزایای دیگری نسبت به شبکه هوایی است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته توانستیم پروژه هایی به ارزش ۱۱۶ میلیارد تومان را به پایان برسانیم و در ۴ ماهه نخست امسال نیز ۴۶ میلیارد تومان پروژه اجرا شد.

کاظمی گفت: ۱۶ نرم افزار کاربردی در حوزه های مختلف کاری شرکت در عرض ۱۰ ماه عملیاتی شد و سیستم هوش تجاری با قابلیت رصد تمامی آیتم های تاثیر گذار در عملکرد شرکت، راه اندازی و به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته است.

وی از هزینه کرد ۱۸ میلیارد ریال برای اصلاح انشعابات بازار تاریخی تبریز طی چند سال اخیر خبر داد و افزود: پروژه هایی به ارزش ۶میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به تازگی در بازار آغاز شده و در حال اجراست و ما امیدواریم با همکاری سازمان های  مسوول در بازار تبریز، بتوانیم شبکه برق کل بازار را ساماندهی کنیم.

به گزارش ایرنا، حذف قبوض کاغذی در راستای سیاست‌های دولت الکترونیک، جزو برنامه‌های وزارت نیرو قرار گرفته و قرار است به مرور زمان قبض کاغذی حذف شده و اطلاعات قبض به صورت پیامک و سایر درگاه‌ها به اطلاع مشترک برسد.

بر این اساس طرح ملی قبض سبز ۱۹ خردادماه توسط وزیر نیرو رونمایی و فرایند حذف قبوض کاغذی در سراسر کشور به صورت رسمی آغاز شد.

https://zistonline.com/vdccs0q4.2bqso8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما