تاریخ انتشار :شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 81595
به مناسبت روز جهانی مصرف کننده سبز:

ویژگی های مصرف کنندگان سبز

زیست آنلاین: دانستن ویژگی های جمعیت مصرف کننده سبز می تواند به کارآفرینان کمک کند تا چشم انداز بازار محیط زیست را بهتر ترسیم کنند.
ویژگی های مصرف کنندگان سبز
به گزارش زیست آنلاین، تحقیقات نشان داده است که مصرف کنندگان سبز دارای ویژگی های زیر هستند:

- برای ایجاد سبک زندگی سبزتر اهداف صادقانه و تعهد و تلاش روزافزون دارند.

- تقریباً بقیه افراد شیوه های زیست محیطی آنها را ناکافی قضاوت می کنند.

- مردم نباید انتظار داشته باشند که شرکت ها، بی نقص باشند تا "سبز" به حساب بیایند. این شرکت ها به دنبال انجام اقدامات اساسی برای پیشرفت های روزافزون برای تحقق اهداف خود هستند.

- این افراد تمایل دارند بیشتر از بقیه از محصولات سبز استفاده کنند.

- آنها می خواهند حفاظت از محیط زیست را به آسان ترین وجه ممکن انجام دهند تا منجر به فداکاری های اساسی نشود.

- یکی از اهداف آنها پایان دادن به ادعاهای کذب زیست محیطی شرکت هاست.

- این افراد مشتاق یادگیری هستند و این بدان معنی است که آموزش مصرف کننده یکی از موثرترین راهکارهایی است که کارآفرینان می توانند از آنها استفاده کنند.

بهترین گروه سنی مصرف کنندگان سبز بزرگسالان جوان هستند که تحت تاثیر فرزندان آگاه خود قرار میگیرند. علاوه بر این، زنان یک گروه هدف اصلی برای محصولات سبز هستند که بیشتر خریدها را انجام می دهند.

بهترین مشتریهای "سبز" افرادی هستند که پول بیشتری برای خرج کردن دارند. بیشتر فروشگاه های محصولات سبز فروشگاه های خرده فروشی هستند که خریداران بیشتر تمایل به خرید از آنها دارند.

به طور کلی ، مصرف کنندگان سبز از آموزش های خاص بهره می گیرند و دارای جهت فکری مشخصی هستند. آنها شواهدی را که در حمایت از ادعاهای زیست محیطی ارائه شده است درک خواهند کرد.

در ایالات متحده، کودکان و نوجوانان به طور کلی بیش از بزرگسالان نسبت به محیط زیست نگران هستند و نسبت به گزینه های سبز، آگاهی بیشتری دارند. آنها به طور فزاینده ای در تصمیمات خرید والدینشان تأثیر می گذارند. این افراد در دهه های آینده به بزرگسالی می رسند و قدرت خرید خود را به دست می آورند.

در نقطه مقابل، مصرف کنندگان آمریکایی متولد قبل از دهه 50 حداقل مصرف کنندگان "سبز" را تشکیل می دهند. با کم شدن تعداد آنها، سهم خریدهای نامناسب آن ها نیز کاهش می یابد.

در کانادا ، کودکان و والدین به طور یکسان، نگرانی های جدی در مورد محیط زیست دارند. افراد مسن نیز تمایل دارند که خریدار فعال سبز باشند.

برای موفقیت بیشتر در زمینه تولید محصولات سبز، کارآفرینان سازگار با محیط زیست نباید از ارزشهای سنتی، کیفیت، راحتی و در دسترس بودن غافل شوند.

منبع : iisd

https://zistonline.com/vdchmmn6.23nzwdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما