تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 81607
زیست آنلاین: جنگ تجاری با چین به صورت خاص برای کشاورزان آمریکایی دردناک بوده است، اما در حال حاضر مسئله ای جداگانه حمایت آنها از دولت را کاهش می دهد: سوخت های زیستی.
دلیل ناامیدی کشاورزان از ترامپ
به گزارش زیست آنلاین، رهبران 23 سازمان تولید کننده ذرت نامه ای به رئیس جمهور دونالد ترامپ ارسال و اعلام کردند که چشم پوشی از سوخت های زیستی توسط دولت وی باعث کاهش تقاضا برای محصولات آنها شده است و ناامیدی در حومه شهر رو به افزایش است.

در ماه آگوست ، آژانس حفاظت از محیط زیست 31 پالایشگاه کوچک را موقتاً از قوانین سوخت های زیستی معاف کرد. معافیتی که به پالایشگاه ها اجازه می دهد که از سوختهای زیستی مانند اتانول در بنزین استفاده نکنند.

تولید کنندگان ذرت بلافاصله نگرانی های خود را ابراز کردند و ترامپ در توئیتی کنایه آمیز گفت که یک بسته اتانول غول پیکر در راه است و کشاورزان خوشحال خواهند شد که ما چه برنامه هایی برای اتانول داریم.

اما کشاورزان، یک ماه بعد، از انتظار برای نهایی شدن جزئیات خسته شدند. در این نامه، تولید کنندگان گفتند که تعداد فزاینده ای از گیاهان پایه اتانول در حال کاهش تولید هستند و هزینه آن از بین رفتن بیش از 2700 شغل است.

کشاورزان عموماً  پشت ترامپ و مأموریت وی برای دستیابی به معامله جدید با چین ایستاده اند، حتی در شرایطی که پکن تعرفه برای انواع محصولات کشاورزی آمریکایی تعیین کرده است. چین بزرگترین بازار سویا بود، اما صادرات آن کاهش یافته است. یک حجم عظیمی از سویا در انبارها وجود دارد که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

ترامپ مبلغ 28 میلیارد دلار به کشاورزان آسیب دیده از تعرفه های وضع شده بر محصولات چینی اختصاص داد، اما این بسته کمکی برای تأمین کل ضرر و زیان آنها نبود.

یکی از تولید کنندگان می گوید مسئله اتانول متفاوت است و ما زمان مناسبی در اختیار ترامپ میگذاریم تا این مشکل را حل کند.

منبع : cnn

https://zistonline.com/vdcbz0bw.rhb8gpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما