تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 81612
زیست آنلاین: فرماندار دموکرات نیویورک لایحه ای را که برای مقابله با نادیده گرفتن قوانین زیست محیطی توسط ترامپ، طراحی شده بود، وتو کرد که این کار موجب خشم قانون گذاران و گروه های زیست محیطی شد.
وتوی لایحه مقابله با عقب نشینی های زیست محیطی ترامپ
به گزارش زیست آنلاین، این لایحه که لایحه "بیمه ترامپ" نامیده می شود، به منظور اضافه کردن رشته ای از قوانین مربوط به حقوق زیست محیطی و حقوق کار معرفی شده توسط باراک اوباما به قانون کالیفرنیا، طراحی شده است.

این قانون در سال 2025 و روزی که ترامپ در صورت موفقیت در دومین دوره ریاست جمهوری مسئولیت خود را به پایان برساند، تضمین می کند که این ایالت، در زمان رئیس جمهور بعدی، تحت سیاست های تغییر ناپذیر اوباما فعالیت خواهد کرد.

با این حال، فرماندار، گاوین نیوزوم این قانون را "راه حلی در جستجوی یک مشکل" توصیف کرد و اظهار داشت که این قانون، ایالت را بدون ایجاد فضای مناسب برای ایجاد نوآوری های جدید که ممکن است بر سیاست های زیست محیطی آینده تأثیر بگذارد، به علوم قدیمی گره می زند.

وی در یادداشت مربوط به وتو نوشت: هیچ ایالت دیگری برای شکست سیاست های زیست محیطی ترامپ مانند ما نجنگیده است و نخواهد جنگید.

با این حال قانون گذاران و فعالان زیست محیطی، این فرماندار را متهم كرده اند قانونی که وتو کرده را به خوبی درک نکرده است.

تونی اتکینز، یکی از سناتور های ارشد سنا می گوید، دولت فدرال، در حالی به عقب نشینی ازقوانین زیست محیطی ادامه می دهد که اثرات تغییرات اقلیمی روز به روز بیشتر می شوند. من و همکارانم تمام تلاش خود را می کنیم که وضعیت را به قبل تغییر دهیم و جلوی این عقب نشینی را بگیریم.

منبع : independent

https://zistonline.com/vdchi-n6.23nzzdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما