تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 81658
زیست آنلاین: جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس از برنامه های حزب خود برای ایجاد هفتاد هزار شغل جدید در صنعت انرژی بادی فراساحلی در بیانیه انتخاباتی حزب کارگر که بر انقلاب صنعتی سبز تمرکز کرده است رونمایی خواهد کرد.
ایجاد شغل سبز، وعده انتخاباتی در انگلیس
به گزارش زیست آنلاین، کوربین به عنوان نشان دادن تعهد خود برای ایجاد 37 مزرعه بادی جدید، از یک مزرعه بادی بازدید خواهد کرد. این مزارع با استفاده از کمک مالی عمومی و بخش خصوصی ساخته خواهد شد. چرا که اعضای حزب کارگر در کنفرانس پاییزی خود به هدف انتشار کربن صفر تا سال 2030 رای دادند.

طبق برنامه 10 ساله این حزب، ظرفیت انرژی بادی بریتانیا پنج برابر افزایش می یابد و از سرمایه گذاری 83 میلیارد پوندی سود می برد.

همچنین کوربین قول داد که 51٪ از سهام این مزارع بادی را در اختیار عموم بگذارد، در حالی که 20٪ سود مالیات برای سرمایه گذاری در جوامع ساحلی  و 80٪ از سود عمومی برای کربن زدایی از اقتصاد و مقابله با تغییرات آب و هوایی سرمایه گذاری خواهد شد.

وی قبل از بازدید از مزرعه بادی گفت: شرایط اضطراری محیط زیست و تغییرات اقلیمی در این مقیاس بزرگ را نمی توان نادیده گرفت. همانطور که دانشمندان و فعالان تغییرات اقلیمی و محیط زیست روشن کرده اند، ما به اقدامات فوری و اساسی نیاز داریم تا امیدوار باشیم که دمای هوا به یک سطح قابل کنترل برسد. ما می دانیم که عوامل آلوده کننده و بانک ها اقدامات لازم را انجام نمی دهند. بنابراین دولت بعدی که از حزب کارگر سرکار بیاید با آغاز یک انقلاب صنعتی سبز، از زمین محافظت خواهد کرد و صدها هزار شغل با درآمد و مهارت بالا در سراسر کشور به وجود خواهد آورد.

لازم به ذکر است این برنامه ده ساله به یک سرمایه گذاری عمومی عظیم احتیاج دارد تا انتشار گازهای گلخانه ای کاهش پیدا کرده و آینده کره زمین امن شود.

منبع : theguardian

https://zistonline.com/vdch6-n6.23nzmdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما