تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 81712
زیست آنلاین: کارخانه brewery در فلوریدا که تولید نوشیدنی می کند اقدام به ساخت حلقه های شش تایی از بسته بندی های نوشیدنی کرد که به جای کشتن لاک پشت های دریایی آنها را تغذیه می کند.
بسته بندی مقوایی نوشیدنی ها زیست تخریب پذیر می شود
به گزارش زیست آنلاین، هر سال هشت میلیون تن پلاستیک به اقیانوس ها وارد می شود که قرن ها طول می کشد تا تجزیه شوند و در عین حال، برخی از باشکوه ترین موجودات سیاره را نیز می کشد.         

یک راه حل جدید برای حل بخشی از این مشکل که کارخانه brewery آن را در پیش گرفته است، حلقه های شش تایی بسته های اطراف قوطی های نوشابه و آبجو است که بی ضرر هستند.

بسته های پلاستیکی قبلی به شدت به زندگی دریایی آسیب وارد می کنند، زیرا بال پرندگان دریایی را درهم می پیچند، پوسته های لاک پشت های دریایی را از بین برده و موجودات آبزی را خفه می کنند. آلودگی پلاستیک برای خلیج مکزیک یک مسئله جدی است، زیرا یکی از بالاترین غلظت های پلاستیک دریایی در جهان را دارد.

سال گذشته، یک داوطلب پاکسازی ساحل در سه مایل از جزیره المر بیش از 170 بسته پلاستیکی شش  تایی، به همراه 4000 پوند زباله دیگر جمع آوری کرد.

یک کارخانه تولید نوشیدنی در فلوریدا، بسته های شش تایی قابل حل برای محیط زیست تولید می کند که می تواند به عنوان یک میان وعده برای حیوانات مصرف شود زیرا آنها از گندم و جو ساخته شده اند.

به نظر می رسد که این بسته ها از مقوا ساخته شده اند، اما محصولات، فرعی گندم و جو به ماده ای با دوام در تولید آنها اضافه شده اند که می تواند در مقابل پارگی معمول هنگام حمل و نقل و نگهداری در یخچال مقاوم باشد.

این حلقه ها توسط Saltwater Brewery، با استارتاپی به نام E6PR ساخته شده است. سازندگان این بسته ها امیدوارند که سایر کارخانه های تولیدی نیز حلقه های جدید را خریداری کرده و به کاهش هزینه های تولید کمک کنند و گامی در جهت حفظ محیط زیست بردارند.

به گزارش CBS، از آنجا که این حلقه ها با  "زباله های بازیافتی و مواد دیگر" ساخته شده اند، در صورت دفع مناسب می توانند به عنوان  کمپوست قابل استفاده باشند و در غیر اینصورت اگر در محیط زیست رها شوند زیست تخریب پذیر هستند.

منبع : healthyfoodhouse

https://zistonline.com/vdciryav.t1azz2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما