تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 81744
زیست آنلاین: کلی سوئت و همسرش برایان هفت سال پیش شرکت غذایی Earth Sweet را تأسیس کردند زیرا احساس می کردند بازار به غذای گیاهی نیاز دارد که راحت، خوشمزه و سازگار با محیط زیست باشد. آنها هم اکنون در مسیری رو به پیشرفت قرار دارند.
نقش موثر کارخانه Earth Sweet در ترویج گیاه خواری
به گزارش زیست آنلاین، فروش غذاهای گیاهی بسیار پرطرفدار شده است زیرا مصرف کنندگان از تأثیرات بد گوشت بر سلامتی و محیط زیست آگاه شده اند. فروش ایالات متحده از گزینه های جایگزین گوشت و بر پایه گیاهان در طول سه سال گذشته 47 درصد رشد کرده است. در حالیکه فروش گوشت سنتی در مدت مشابه 3 درصد افزایش یافته است.

Earth Sweet  که در سال 2017 توسط Nestle تاسیس شد، بیش از 60 محصول از جمله Benevolent Bacon و Mindful Chik مبتنی بر سویا تولید می کند. در این ماه، برگر جدید Awesome Burger را که از پروتئین نخود ساخته شده است به بازار عرضه کرد. همچنین پاییز امسال یک خط تولید از گوشت های گیاهی وگان را در خرده فروشان آزمایش می کند.

کلی سویت گفت: "من واقعاً احساس می کنم که تمام زندگی ام را برای این کار آماده کرده ام." "همه این مهارت ها و تجربیات مختلف باعث شده است که من اعتماد به نفس بیشتری داشته باشم و بتوانم موفق شوم."

کلی سویت در مورد غذاهای گیاهی و ارتباط کارخانه شیرین زمین با نستله با خبرگزاری Associated Press صحبت کرد.

علاقه عموم به مصرف غذاهای گیاهی از زمان تأسیس کارخانه شما چگونه تغییر کرده است؟

سوئت: من معتقدم که فعالان زیست محیطی سیستم را تغییر داده اند. آنها در رابطه با سلامت جامعه بسیار فعال بوده اند و با استفاده از اینترنت اطلاعات مفید خود را به اشتراک میگذارند. همچنین افزایش باورنکردنی در آگاهی های زیست محیطی و اجتماعی رخ داده است. ما ابتدا در سال 2002 در مورد پایداری زیست محیطی صحبت کردیم. اکنون این مفهوم همه گیر شده است. همچنین من فکر میکنم یک علت مهم در پیشرفت کار ما مسئله شفافیت است. مصرف کنندگان می خواهند بدانند که در مواد غذایی آنها چه ترکیباتی وجود دارد، چه کسی آن را تهیه کرده و از کجا تهیه شده است.

چرا تصمیم به فروش Earth Sweet به نستله را گرفتید؟

ما برای تولید محصولات بعدی خود که یک برگر عالی و یک خط از گوشتهای وگان بود، با نستله گفتگو کردیم. به نظر می رسید که این یک سرمایه گذاری بسیار مهم است. در کار ما تجهیزات، مهندسی، ظرفیت فریز اضافی مواد ، انبار و ...بسیار مهم است. محصولات ما واقعاً ملی هستند. برای همکاری شروع به استعلام از شرکتهای استراتژیک مانند نستله کردیم و توانستیم همکاری فوق العاده ای با نستله داشته باشیم.

چگونه می توانید محصولات خود را در این بازار شلوغ متمایز کنید؟

ما به پایداری زیست محیطی به عنوان بخش مهمی از سیستم خود متعهد هستیم و به دنبال مصرف کننده هایی هستیم که نسبت به غذا کنجکاو هستند. اصالت مواد استفاده شده در محصولات ما بیشتر از سایر مواد غذایی تولید شده است و مصرف کنندگان این موضوع را به وضوح مشاهده می کنند. تلاش ما توسعه بیشتر محصولات غذایی بر پایه گیاهان است که هم به سلامت مصرف کنندگان کمک می کند و هم به محیط زیست.

منبع : apnews

 

https://zistonline.com/vdcdo50j.yt0fo6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما