تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 81752
زیست آنلاین: شرکت EDF Renewables سه توافقنامه خرید برق را با مجموعه فروشگاه Tesco به امضا رسانده است که شامل یک توافق 20 ساله برای انرژی خورشیدی و دو توافق 15 ساله برای انرژی بادی است.
تامین برق Tesco از منابع تجدیدپذیر
به گزارش زیست آنلاین، از طریق این سه توافق نامه، 60 مگاوات انرژی تجدیدپذیر از سیستم خورشیدی در پشت بام ها و همچنین از دو مزرعه بادی در اسکاتلند تامین می شود.
این شرکت 15 هزار پنل خورشیدی را بر روی 17 انبار تسکو در سراسر انگلیس نصب خواهد کرد که مجموعه ظرفیت نصب شده 5 مگاوات خواهد بود.
این پروژه در حال حاضر در دست اجرا است و تا پایان سال آینده به اتمام می رسد.
دو توافقنامه بادی 15 ساله، 54 مگاوات برق در اسکاتلند تولید خواهند کرد. به همین منظور این شرکت دو پروژه بادی احداث خواهد کرد:
1-    پروژه مزرعه بادی Burnfoot East که دارای سه توربین با ظرفیت کلی 10.8 مگاوات خواهد بود. پیش بینی می شود این پروژه در اواسط سال 2020 به بهره برداری برسد.
2-    یک مزرعه بادی دیگر در اسکاتلند و با ظرفیت حدود 43 مگاوات ساخته خواهد شد. جزئیات این پروژه متعاقبا اعلام خواهد شد.
"متیو هوی" مدیر شرکت EDF گفت: ما خیلی خوشحال هستیم که با مجموعه تسکو که یکی از بزرگترین مشتری های ما است همکاری می کنیم. این پروژه ها توانایی EDF را در ارائه راه حل های متنوع برای مشتریان برای برق تجدید پذیر کم هزینه نشان می دهد.
این شرکت، به مشتریان کمک می کند بهترین راه حل برای رسیدن به اهداف خود در زمینه کاهش کربن را با همکاری فعالان در زمینه تجدیدپذیرها پیدا کنند. 

منبع: renewableenergyworld

https://zistonline.com/vdccimq4.2bqsp8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما