تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 81764
زیست آنلاین: دادگاه برلین، نخستین دادخواست اقلیمی را که علیه دولت آلمان مطرح شده بود رد کرده است.
اولین دادخواست اقلیمی علیه دولت آلمان رد شد
به گزارش زیست آنلاین، سخنگوی دادگاه اداری برلین گفت: در حال حاضر، تلاش سه خانواده آلمانی برای شکایت از دولت صدراعظم آنگلا مرکل به علت عدم تحقق اهداف حفاظت از آب و هوا، به جایی نرسیده است.

رودا ویهین، وکیل شاکیان می گوید آن ها هنوز امیدوار هستند. وی گفت حتی اگر به پیروزی نرسیده باشیم، اظهارات زیادی وجود دارد که در این قضاوت بسیار مهم هستند که باید در سیاست و قانون به رسمیت شناخته شوند. همچنین وی گفت که درخواست تجدیدنظر داده اند.

وی گفت: قضات گفته اند هرچند عدم اقدام متناسب برای عدم تغییر آب و هوا به طور بالقوه به حقوق بشر آسیب می رساند، آنها نتوانستند تعیین کنند که دولت تا چه حد یا با چه سرعتی باید در این زمینه اقدام کند.

خانواده ها به دامن زدن کشور به  افزایش امواج گرمایی و کاهش تولید محصول آنها به دلیل نوسانات شدید هوا اشاره کردند. آنها امیدوار بودند با حمایت گروه محیط زیستی Greenpeace، مقامات آلمانی را به خاطر عمل نکردن به تعهدات خود برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در مقام پاسخگویی قرار دهند.

مرکل ماه گذشته اذعان کرد که آلمان کمی از هدف اصلی خود برای کاهش 40 درصدی انتشار کربن تا سال 2020 ، دور شده است. اکنون این کشور قصد دارد تا سال 2030 انتشار خود را 55 درصد کاهش دهد.

وی گفت: به احتمال زیاد، به هدفی که خودمان در سال 2007 تعیین کردیم دست پیدا نخواهیم کرد و این چیزی است که من و خیلی افراد دیگر را آزار می دهد. از آن زمان آلمان از بسته جدید زیست محیطی رونمایی کرده و متعهد شده است که طی چهار سال آینده 54 میلیارد یورو هزینه کند تا سرعت حرکت کشور به سمت انرژی های تجدیدپذیر و کاهش تولید گازهای گلخانه ای را افزایش دهد.

منبع : cnn

https://zistonline.com/vdcfjedc.w6dyvagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما