تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 81798
شرکت‌های بازرسی فعال در حوزه تایید نوع، تطابق تولید خودرو و موتورسیکلت با استانداردهای آلایندگی و رویه انجام آزمون‌های مربوطه؛ در قالب کارگاه آموزشی استانداردهای آلایندگی وسایل نقلیه با این روند بیشتر آشنا می‌شوند.
آشنایی بیشتر شرکت‌های بازرسی آلایندگی وسایل نقلیه با استانداردها
به گزارش زیست آنلاین، سازمان حفاظت محیط زیست به منظور ارتقاء سطح فنی، علمی و آشنایی دقیق‌تر شرکت‌های بازرسی فعال در حوزه تأیید نوع و تطابق تولید خودرو و موتورسیکلت با استانداردهای آلایندگی، کارگاه آموزشی را نیمه اول آذرماه برای کارشناسان این شرکت‌ها برگزار می‌کند.

آموزش تئوری و عملی استاندارد آلایندگی خودروهای سبک (ECE R۸۳)، آموزش عملی و تئوری استاندارد آلایندگی خودروهای سنگین و نیمه سنگین (ECE R۴۹)، آموزش عملی و تئوری استاندارد آلایندگی موتورسیکلت (EU No ۳۱۴/۲۰۱۴)، آموزش عملی و تئوری استانداردهای آلایندگی صوتی برای خودروها و موتورسیکلت ها، آموزش مفاهیم کلی استانداردهای مربوط به وسایل نقلیه و آموزش فرآیندهای تأیید نوع و تطابق تولید آلایندگی وسایل نقلیه سازمان حفاظت محیط زیست از جمله موضوعات این کارگاه است.
شرکت‌های علاقمند برای حضور در این کارگاه باید حداکثر تا تاریخ  ۲۵ آبان ماه اسم و مشخصات شرکت کنندگان در هریک از بخش های سه گانه (سبک، سنگین، موتورسیکلت) را به این سازمان ارسال کنند.
در زمان ارزیابی شرکت‌های بازرسی که قصد همکاری با سازمان حفاظت محیط زیست برای اجرای فرآیندهای تأیید نوع و تطابق تولید آلایندگی وسایل نقلیه را دارند، تنها کارشناسانی برای مصاحبه شفاهی مورد پذیرش قرار می‌گیرند که در بخش تخصصی مربوطه گواهی حضور در کارگاه فوق را دریافت کرده باشند.

منبع:ایرنا

https://zistonline.com/vdcc4mq4.2bqso8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما