تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 81800
زیست آنلاین: خلیج سانفرانسیسکو دارای نقاشی های دیواری فراوان است که شامل تصاویر افراد زیادی از رابین ویلیامز گرفته تا نیپسی هوسل می باشد.
نقاشی دیواری بزرگ از تصویر گرتا تونبرگ در سانفرانسیسکو
به گزارش زیست آنلاین، در حال حاضر یک نام جدید به این لیست اضافه شد: گرتا تونبرگ
قرار است نقاشی دیواری از گرتا تونبرگ، فعال اقلیمی نوجوان سوئدی، که جنبش او توجه جهان را به خود جلب کرده است روز سه‌شنبه آینده تکمیل شود.
این نقاشی دیواری، در مرکز شهر سانفرانسیسکو در نزدیکی میدان یونیون واقع شده است. کافی است که هر کس با دیدن این نقاشی توقف کند و تأثیرات خود بر محیط زیست را در نظر بگیرد.
"پل اسکات"، مدیر اجرایی موسسه غیر انتفاعی OneAtmosphere.org که بودجه این پروژه را تأمین می کند، گفت: نکته اصلی این است. در نظر گرفتن رفتارهای خود.
اسکات به سی ان ان گفت: این سازمان می خواست تا روی هنری که فعالان زیست محیطی را ارج می نهد تمرکز کند. تونبرگ اولین اسمی بود که به ذهن خطور کرد. اگر بتوانیم پیام او را تقویت و افراد بیشتری را درگیر آن کنیم و به آنچه او می گوید گوش بدهیم، پس کارهای خوبی انجام داده ایم.
وی گفت: بازخورد کلی بسیار مثبت بوده است. اما واکنش هایی نیز از سوی کسانی صورت گرفته است که او را نشناخته اند. آنها تحت تأثیر تصویر قرار گرفته و می خواهند اطلاعات بیشتری کسب کنند. اگر آنها وقت خود را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه او در تلاش برای به اشتراک گذاشتن است، صرف کنند که من مطمئنم بر بیشتر افراد تاثیر می گذارد، مشتاق خواهند بود که آن ها هم کمک کنند.
"آندرس پترسلی" هنرمندی است که نقاشی دیواری را انجام می دهد. وی نقاشی رابین ویلیامز در شهر را نیز نقاشی کرده است. پترسلی بصورت رایگان این نقاشی را انجام می دهد. وی به سی ان ان گفت: که احساس می کند با کارهای تونبرگ ارتباط برقرار کرده است. تونبرگ برای کل جهان الهام بخش است.
این هنرمند گفت که ما در سرآغاز انقراض هستیم. بنابراین اگر اکنون کاری انجام ندهیم، در آینده فرصتی برای جبران نخواهیم داشت.

منبع:cnn

https://zistonline.com/vdcgz797.ak9qz4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما