تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 81943
زیست آنلاین: در حالی که توسعه دهندگان تلاش می کنند تا پروژه های خود را در ارزان ترین بازار جهان به کار گیرند، بهره برداری از مزارع بادی بیشتری در هند با تأخیر مواجه می شود.
موانع احداث نیروگاه های بادی در هند
به گزارش زیست آنلاین، طبق گزارش BloombergNEF، احداث حدود 2 گیگاوات نیروگاه بادی که از فوریه 2017 توسط دولت فدرال به مزایده گذشته شده، از برنامه عقب افتاده است.

این مقدار از فوریه بیش از چهار برابر شده است که تهدیدی برای جاه طلبی های هند در انرژی های تجدیدپذیر است.

توسعه دهندگان پس از پذیرش برخی از کمترین تعرفه های انرژی سبز در جهان طی دو سال و نیم گذشته، برای پیدا کردن زمین ارزان قیمت، تأمین اعتبار و اتصال به شبکه ها مشکل دارند. علاوه بر این مشکلات، عدم اطمینان از پرداخت به موقع توسط شرکت های توزیع برق نیز وجود دارد.

 با چنین تعرفه های پایینی، پروژه ها فقط در صورت دسترسی به وام های کم بهره، زمین ارزان و زیرساخت های انتقال ارزان قیمت توجیه اقتصادی دارند. خطر تأخیر در پرداخت هزینه ها مسئله مهمی است که باعث می شود وام دهندگان از وام دادن به پروژه های بادی اجتناب کنند.  

" نارندرا مودی"، نخست وزیر این کشور در سال 2014 نصب 175 گیگاوات ظرفیت انرژی تجدیدپذیر تا سال 2022 را هدف‌گذاری کرد.

 با نزدیک شدن کشور به این هدف ، مودی امسال از یک برنامه بلند مدت برای نصب 450 گیگاوات ظرفیت تجدیدپذیر، به عنوان بخشی از تلاش های این کشور برای کاهش شدت تولید گازهای گلخانه ای خبر داد.

منبع: renewableenergyworld

https://zistonline.com/vdcexo8v.jh8zei9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما