تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 81970
زیست آنلاین: فعالان سبز خواستار این هستند که دولت جدید محافظه کار باید فوراً برنامه هایی را برای تحقق وعده خود مبنی بر کاهش انتشار گازهای گلخانه ای به صفر خالص تا سال 2050 ارائه دهد.
درخواست گروه های سبز از بوریس جانسون
به گزارش زیست آنلاین، ربکا نیوزوم، مسئول سیاست Greenpeace انگلستان گفت بیانیه Tory پر از ایراد زیست محیطی است و گروه های سبز نسبت به آن انتقاد داشته و عموم مردم انتظار اقدام سریع دارند.

وی گفت: "بار مسئولیت پذیری و نگرانی روزافزون مردم اکنون بر شانه های بوریس جانسون است تا اطمینان حاصل شود که انگلستان برای این چالش به می خیزد، برای عدالت اقلیمی می جنگد و رهبری واقعی را نشان می دهد. پنج سال آینده برای شرایط اضطراری آب و هوا و طبیعت حیاتی است، بنابراین ما انتظار داریم دولت جدید فوراً اقدامات جدی برای مقابله با بحران اقلیمی انجام دهد. این اقدامت باید با بودجه اضطراری آب و هوا آغاز شود تا حداقل 5٪ از هزینه های دولت در سال برای فراهم کردن اقتصاد عادلانه تر و سبزتر برای همه در نظر گرفته شود."

بحران آب و هوا یکی از مهمترین نگرانی های رأی دهندگان جوان در طول انتخابات بود و حزب کارگر آن را محور وعده های "انقلاب صنعتی سبز" برای رای دهندگان قرار داد. 

مسائل زیست محیطی در بیانیه Tory زیاد مشخص نبود و بوریس جانسون از حضور در یک مناظره تلویزیونی در مورد بحران آب و هوا خودداری کرد، اما حزب وی همچنان به هدف سال 2050 به عنوان یکی از آخرین اقدامات دولت ترزا می متعهد است.

در میان معدود تعهدات سبز بیانیه Tory، وعده هزینه کرد بیش از 9 میلیارد پوندی برای عایق کاری و مقاوم سازی منازل و ساختمانها با استانداردهای بالای  زیست محیطی و ترغیب استفاده از وسایل نقلیه برقی به چشم می خورد.

منبع: theguardian

https://zistonline.com/vdce7o8v.jh8zfi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما