تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 82009
زیست آنلاین: شرکت Ampere Energy یک نوع باتری تولید کرده است که در آپارتمان های کوچک جای می گیرد. باتری های هوشمند، انرژی اضافی تولید شده توسط پنل های خورشیدی را در طول روز ذخیره می کنند تا بتوان از آن طی 24 ساعت شبانه روز استفاده کرد.
یک نیروگاه خورشیدی در اتاق نشیمن خود داشته باشید
به گزارش زیست آنلاین، Ampere Energy یک نوع باتری تولید کرده است که در آپارتمان کوچک شما جای می گیرد. Melissa TreeHugger در مورد مزایای قرار دادن گیاهان در خانه پسشنهاداتی می دهد اما Ampere Energy برای کسانی که بیشتر از گیاه شناسی به فناوری علاقمند هستند یک راه حل جدید ارائه داده است. این شرکت یک نیروگاه  Sphere S ارائه می دهد که برای فضاهای کوچک طراحی شده است. در اروپا، بسیاری از افراد در فضاهای کوچک زندگی می کنند و ممکن است پارکینگ های بزرگ نداشته باشند که بتوانند یک Powerla Tesla آویزان کنند. بنابراین در عوض می توانند Sphere S را در اتاق نشیمن خود داشته باشند.

این سیستم برای آپارتمان هایی با مصرف متوسط انرژی مناسب است. به لطف طراحی جذاب و کوچک این نیروگاه می تواند در هر نقطه به عنوان یک عنصر تزئینی نصب شود. باتری های هوشمند انرژی اضافی تولید شده توسط پنل های خورشیدی را در طول روز ذخیره می کنند تا بتوان از آن طی 24 ساعت شبانه روز استفاده کرد.

نرم افزار اختصاصی این نیروگاه که به هوش مصنوعی مجهز است قادر به مدیریت پیش بینی انرژی خورشیدی، تجزیه و تحلیل قیمت ها در بازار برق و الگوهای مصرف برای دستیابی به حداکثر ذخیره انرژی و اطمینان از آسایش شما است.

این نیروگاه در دو مدل 3 یا 6 کیلووات ساعت به بازار آمده است و قطر آن در حدود 29 اینچ است و در اتاق نشیمن بسیار زیبا به نظر می رسد.

منبع : treehugger

https://zistonline.com/vdci3uav.t1aru2bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما