تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 82070
زیست آنلاین: گروه های زیست محیطی خواهان جریمه سنگین تر صنعت فولاد ایالات متحده برای آلودگی دریاچه میشیگان هستند.
درخواست گروههای زیست محیطی برای جریمه صنایع فولاد ایالات متحده
به گزارش زیست آنلاین، رهبران 18 گروه زیست محیطی و مدنی فشار خود بر دولت ایالات متحده برای گذاشتن مجازاتهای شدیدتر برای ریختن مواد خطرناک از نیروگاه شمال غربی ایندیانا به دریاچه میشیگان افزایش دادند. این گروه ها که شامل اتحادی برای دریاچه های بزرگ ، Save the Dunes و شورای محیط زیست Hoosier است، نامه ای را به قاضی فدرال در هموند ارسال و در آن ادعا کردند جریمه حدود ۶۰۰ هزار دلاری که در طرح پیشنهادی وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا گنجانده شده، کافی نیست و این مجازات نشان دهنده جدی بودن، مدت یا بزرگی تخلفات اجتناب ناپذیر در کارخانه Midwest Steel Steel در Portage ، ایندیانا نیست.

مقامات فدرال سال گذشته در واکنش به نشت ضایعات کارخانه به درون رودخانه واترزن برنز( یک شاخه دریاچه میشیگان در 48 کیلومتری شرق شیکاگو) در آوریل ۲۰۱۷ به توافق رسیدند.

این نشت شامل رها شدن 902 پوند کروم شش ضلعی، یک فلز سنگین سمی است که آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده اعلام کرده است که در صورت مصرف، می تواند باعث بروز سرطان شود. این در حالی که براساس اسناد دادگاه، کارخانجات مجاز به تخلیه حدود نیم پوند در روز به دریاچه می باشند. در بخشی از حکم دادگاه آمده است این کارخانه باید الزامات دقیق مربوط به بهره برداری و نگهداری از تأسیسات را رعایت کند.

گروه های معترض محیط زیست نیز می خواهند این شرکت برای اطلاع رسانی به مردم در مورد هرگونه رها سازی های آینده و نظارت قوی تر بر روی مواد خطرناک رها شده از کارخانه، تمهیدات لازم را در نظر بگیرد.

منبع : apnews

https://zistonline.com/vdcgzz97.ak9xu4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما