تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 82076
زیست آنلاین: هزاران استرالیایی از آتش سوزی های شدید که آسمان را به رنگ قرمز در آورده و آسمان را پر از دود کرده، به سواحل پناه بردند.
هزاران استرالیایی از آتش سوزی به سواحل پناه می برند
به گزارش زیست آنلاین، هزاران استرالیایی از ترس آتش سوزی های گسترده که آسمان را به رنگ قرمز درآورده است و خانه ها و مشاغل را از بین برده است و باعث کشته شدن مردم در پرجمعیت ترین ایالت های این کشور شده است در ایام سال جدید از خانه های خود گریخته و به سواحل پناه بردند.

آتش سوزی های ویرانگر که از گرما و وزش باد شدید تغذیه می شوند، در ایالت های جنوب شرقی نیو ساوت ولز و ویکتوریا رخ داده و شهرهای ساحلی را به تل هایی از خاکستر تبدیل و ساکنان آن را مجبور به حرکت به سمت اقیانوس کرده است.

به گزارش سرویس آتش نشانی روستایی نیو ساوت ولز، از ساعت 3 بامداد به وقت محلی امروز، 112 نقطه در سراسر نیو ساوت ولز در آتش می سوزند و چندین آتش سوزی بزرگ و خطرناک در ساحل جنوبی همچنان ادامه دارد. بیش از 2500 آتش نشان در تلاش برای مهار آتش هستند. این کشور درخواست اعزام آتش نشان از آمریکا و کانادا را داده است و نیروی دریایی و هوایی استرالیا به منطقه اعزام شده است.

مقامات اعلام كردند همه راههای ارتباطاتی از جمله تلفن همراه در شب در ساحل جنوبی نیو سوت ولز، بین نورا و مورویا قطع خواهد شد و بیمارستان ها نیز از جمله مراكزی خواهند بود که تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

منبع : nbcnews

https://zistonline.com/vdccexq4.2bqim8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما