تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 82101
زیست آنلاین: یائل استون گفته است که به منظور کاهش ردپای کربن و مبارزه با تغییرات اقلیمی گرین کارت آمریکایی خود را کنار گذاشته و به کشور خود، استرالیا باز می گردد.
بازیگر هالیوود به جنگ تغییرات اقلیمی در استرالیا می رود
به گزارش زیست آنلاین، استون، که در هر دو کشور کار کرده است و در طول شش سال حضور خود در شبکه Netflix بازی کرده است گفت: آتش سوزی در استرالیا باعث ایجاد انگیزه در تصمیم گیری وی شده است.

دارنده گرین کارت آمریکا می تواند به طور دائم در ایالات متحده زندگی و کار کند.

اما این بازیگر گفت وقت آن است که فداکاری کند. وی اضافه کرد تصمیم وی برای ماندن در استرالیا آنی نبوده و مدت زمان زیادی در مورد آن فکر کرده است.

وی در ویدئویی که در توییتر خود منتشر کرد گفت: این غیر اخلاقی است که در دو کشور زندگی و کار کرد وقتی می دانیم انتشار کربن در سفرهای هوایی یکی از عوامل گرمایش زمین است.

بنابراین من زندگی در آمریکا را ترک می کنم و در استرالیا زندگی خواهم کرد و آنچه در توان دارم برای تغییر اوضاع به کار می بندم چرا که اکنون نیاز به آن است.  الان یک نوع جنگ است و ما ۱۰ سال فرصت داریم. پس بیایید تا بجنگیم، بیاید تا تغییر ایجاد کنیم. 

کارشناسان سازمان ملل می گویند تا سال ۲۰۳۰، افزایش دما نسبت به دوران پیش از انقلاب صنعتی ۱.۵ درجه افزایش پیدا خواهد کرد و صدها میلیون نفر از مردم در معرض خطر خشکسالی شدید، آتش سوزی، سیل و کمبود مواد غذایی قرار خواهند گرفت.

منبع: cnn

https://zistonline.com/vdcb88bw.rhb5gpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما