تاریخ انتشار :سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 82201
زیست آنلاین: صدها نفر از کارمندان آمازون به منظور انتقاد عمومی از این شرکت به دلیل عدم تحقق "مسئولیت اخلاقی" خود در بحران آب و هوا ، سیاستهای این شرکت را نادیده گرفتند.
اعتراض اقلیمی کارمندان آمازون
به گزارش زیست آنلاین، بیش از 340 کارگر فنی در آمازون در بیانیه های عمومی از هشتگ #AMZNSpeakOut استفاده کردند که این شرکت را به دلیل عدم اقدام کافی در مورد بحران آب و هوا محکوم می کند.

منع کردن کارگران از صحبت کردن در مورد بحث های اقلیمی بر خلاف سیاستهای این شرکت است.

یکی از مهندسان نرم افزار این شرکت که به اعتراضات عمومی ملحق شده است می گوید: هرکس یک بیانیه در رابطه با اعتراضات اقلیمی به اشتراک بگذارد، باید با شجاعت پای عواقب کار خود بایستد. این سیاست پس از آن اتخاذ شد که کارمندان قصد داشتند در اعتصابات جهانی آب و هوا در سپتامبر 2019 شرکت کنند.

کارگران می گویند: بحران آب و هوا موضوعی جدی و اضطراری است. ما از نظر اخلاقی نمی توانیم در مورد مسائلی با چنین وزن اخلاقی سکوت کنیم. کارمندان آمازون همواره طی سالهای اخیر از این شرکت به دلیل عقد قرارداد با شرکت های بزرگ نفت و گاز انتقاد کرده اند.

در بهار سال 2019، بیش از 8،700 کارمند نامه سرگشاده ای به جف بزوس، مدیرعامل این شرکت امضا کردند و از او خواستند که نسبت به تغییرات اقلیمی اقدامات جسورانه تری انجام دهد.

برنی سندرز و الیزابت وارن نامزدهای  انتخابات ریاست جمهوری نیز از کارمندان برای اعلام مواضعشان حمایت کرده اند.

منبع : theguardian

https://zistonline.com/vdccsiq4.2bqix8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما