تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : 82220
زیست آنلاین: ده ها کوآلا در حالی که مرده یا مجروح بودند در ایالت ویکتوریا در استرالیا و در نزدیکی محل قطع درختان پیدا شدند.
مرگ کوآلاها ادامه دارد
به گزارش زیست آنلاین، درختان صمغ آبی، زیستگاه مهم کوآلا ها در ماه دسامبر قطع شده بودند و فقط چند قطعه جدا افتاده از درختان باقی مانده است. برخی از کوالا ها در بین درختان باقیمانده از از گرسنگی مرده بودند و ظاهرا باقی این کوالاها توسط بولدوزرها کشته شده بودند. حدود 80 کوالا زنده یافته شدند که از این منطقه منتقل شده و تحت مراقبت هستند.

این مرگ و میر پس از کشته شدن ده ها هزار کوآلا در آتش سوزی هایی که استرالیا را ویران کرده است، اتفاق افتاد. وزارت محیط زیست استرالیا این جانور را در لیست گونه های "آسیب پذیر" قرار داد.

شرکتی که پشت این اتفاق است در حال حاضر مشخص نیست. طبق اعلام مسئولین صنعت چوب، درختان صمغ آبی در ماه نوامبر قطع شده اند و پیمانکار تمام پروتکل های موجود را برای محافظت از حیوانات رعایت کرد. با این حال، برخی از فعالان محیط زیست گفتند که چندین مورد نقض آشکار قوانین مشاهده شده است.

طبق قانون، شرکت هایی که صاحب این مزارع هستند باید قبل از شروع به قطع درختان، موقعیت کوآلا ها را شناسایی کنند تا این حیوانات با خیال راحت منتقل یا جا به جا شوند. همچنین یک مسئولیت قانونی برای اطمینان از رفاه کوآلا ها پس از قطع دختان وجود دارد.

انجمن محصولات جنگلی استرالیا گفت: پس از ترک پیمانکاران، درختان باقی مانده پاکسازی شدند. ما قول می دهیم که درباره وقوع حادثه تحقیق کنیم.

منبع: bbc

https://zistonline.com/vdcdzx0j.yt0xx6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما