تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : 82228
زیست آنلاین: جوجه تیغی، سنجاقک و زنبورها در میان گونه های در معرض خطر هستند زیرا منتقدین ادعا می کنند لایحه پیشنهادی برای کشاورزی به اندازه کافی پیش نمی رود.
برگزیت تهدید کننده حیات وحش انگلیس
به گزارش زیست آنلاین، براساس یک گزارش جدید، جوجه تیغی، سنجاقک و زنبورها به دلیل وجود شکاف های زیاد در حفاظت از محیط زیست به دنبال خروج انگلستان از اتحادیه اروپا، از جمله گونه های در معرض خطر هستند.

این مطالعه ادعا می کند انگلیس مقرارتی را از دست می دهد که مانع قطع درختان و گیاهان در فصل لانه سازی و شخم زدن و سم پاشی زمین های کشاورزی می شود.

براساس گزارش موسسه سیاست های زیست محیطی اروپا، سایر مقررات فعلی که بر مبنای قانون اتحادیه اروپا است که از حوضچه ها حراست و از خاک های با کیفیت در برابر زهکشی یا هوازدگی محافظت می کنند نیز از بین می روند.

لایحه کشاورزی، که قرار است در مجلس عوام مورد بحث قرار گیرد، جایگزینی پرداخت به مقدار زمین زراعت شده با سیستم پول "عمومی برای کالاهی عمومی" را بررسی خواهد کرد. در این طرح به صاحبان زمین در ازای حفاظت از جانوران و محیط زیست پول پرداخت می شود.

فعالان محیط زیست از این طرح استقبال کردند اما در عین حال نگرانند که لایحه جدید به اندازه کافی پیش نرود. منتقدان می گویند از آن جایی که کشاورزان دریافت مستقیم پول را که تحت سیسات های عمومی کشاورزی است از دست می دهند، برخی از مقررات اتحادیه اروپا نیز ممکن است کنار گذاشته شود.

 منتقدان می گویند، با توجه به این لایحه، هیچ قوانین داخلی برای جایگزینی آنها وجود ندارد و چیزی برای نشان دادن نحوه اجرای هرگونه مقررات چه در زمان فعلی و چه در زمان آینده موجو نیست.

منبع: theguardian

https://zistonline.com/vdcbw5bw.rhb55piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما