تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب : 82255
زیست آنلاین: قیمت سوخت تجدیدپذیر ایالات متحده دو برابر شده است زیرا دادگاه تجدید نظر ایالات متحده در اواخر ژانویه حکم داد که دولت ترامپ باید در رابطه با چشم پوشی هایی که قبلاً در رابطه با پالایشگاه های نفتی انجام داده بود و آنها را از اینکه سوخت زیستی تجدیدپذیر را با سوختهای معول خود مخلوط کنند معاف کرده بود، تجدید نظر کند.
 قیمت سوخت تجدیدپذیر در آمریکا دو برابر می شود
به گزارش زیست آنلاین، معامله گران گفتند اعتبارهای تجدیدپذیر سال 2019 هر کدام از 9 سنت قبل از تصمیم دادگاه در 24 ژانویه به 19 سنت افزایش می یابد. آنها گفتند كه قیمتها به طور پیوسته افزایش یافته است زیرا تصمیم دادگاه مبنی بر احتمال كمتر شدن چشم پوشی دولت از پالایشگاه های كوچك است و باعث ایجاد تقاضای بیشتر برای خرید اعتبارات تجدیدپذیر از سوی پالایشگاهها می شود.

طبق استاندارد سوخت های تجدیدپذیر ایالات متحده، پالایشگاه های نفتی این کشور موظف هستند میلیاردها گالن سوخت زیستی مانند اتانول را درون مخزن سوخت معمولی خود بریزند. اما EPA می تواند در صورت اثبات این مطلب که این اختلاط سبب ضرر به پالایشگاهها می شود از این قانون چشم پوشی کند.

آژانس حفاظت از محیط زیست در زمان رئیس جمهوری دونالد ترامپ معافیت پالایشگاههایی که ادعا می کردند سوخت های زیستی بر پایه ذرت، باعث ضرر رساندن به اقتصاد آنها می شده را چهار برابر کرده است.

فعالان بازار منتظر شفافیت در مورد نحوه رسیدگی EPA به حكم دادگاه هستند. دادگاه دستورالعمل های سازمان حفاظت محیط زیست را برای اعطای معافیت  به سه کارخانه پالایشگاهی اعلام کرد و موضوع را برای اقدام بیشتر به EPA فرستاد.

معامله گران گفتند، اعتبارهای پایه زیست توده برای سال 2019 نیز از زمان تصویب این قانون افزایش یافته است و از 45 سنت هر کدام به 55 سنت رسیده است.

منبع : reuters

 

https://zistonline.com/vdcbs5bw.rhb5spiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما