تاریخ انتشار :شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۸
کد مطلب : 82280
زیست آنلاین: کمپین هایی در اروپا برای ترویج مصرف گوشت خوک و گوشت گاو با وجود توجه به نگرانی های بهداشتی و آب و هوایی فعالیت می کنند.
اتحادیه اروپا ده ها میلیون یورو در سال برای ترویج خوردن گوشت هزینه می کند
به گزارش زیست آنلاین، اتحادیه اروپا به اتخاذ رویکرد غیرقابل دفاع در مورد سلامت انسان و بحران آب و هوا متهم شده است. این اتحادیه هر سال ده ها میلیون یورو برای کمپین هایی هزینه می کند تا از کاهش مصرف گوشت جلوگیری کرده و برای تکذیب به اصطلاح "اخبار جعلی" در مورد بدرفتاری با حیواناتی که برای تولید این گوشت پرورش داده می شوند، تلاش کنند.

این کمپین ها از مواردی که طراحی شده اند تا با هشدارهای رسمی مبنی بر خطر سرطان در اثر مصرف گوشت قرمز مقابله کنند تا بهبود تصویر گوشت گوساله با این ترفند که باید ارزش گوساله هایی جوان که جایی در صنعت لبنیات ندارند را حفظ کرد، متفاوت هستند.

اتحادیه اروپا سالانه 200 میلیون یورو یارانه برای ارتقاء محصولات کشاورزی پرداخت می کند. طبق تحقیقات سازمان هلندی حامی حیوانات، Wakker Dier، طی سه سال گذشته، حدود 60 میلیون یورو در 21 کمپین بازاریابی گوشت هزینه شده است.

لازم به ذکر است صنعت دام عامل انتشار حدود 14.5 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از عملکرد انسان را بر عهده دارد و دانشمندان شواهدی از ارتباط بین سرطان و رژیم های غذایی شامل گوشت خوک، گوشت گاو و گوسفند ارائه کرده اند.
منبع: theguardian

https://zistonline.com/vdcjy8eo.uqe8ozsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما