تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : 82299
زیست آنلاین: زوج ثروتمندی در استرالیا قصد دارند برای مناطقی که به علت آتش سوزی های اخیر برق خود را از دست داده اند پنل خورشیدی و باتری فراهم کنند.
کمک ۱۲ میلیون دلاری زوجی در استرالیا برای تامین برق تجدیدپذیر
به گزارش زیست آنلاین، میلیاردر صنعت نرم افزار، مایک کانن بروکس و همسرش آنی قول داده اند تا 12 میلیون دلار برای نصب سیستم های خورشیدی و باتری در مناطقی که به علت آتش سوزی و سیل به برق دسترسی ندارند فراهم کنند. این زن و شوهر می گویند که آنها سیستم های خورشیدی پیش ساخته و باتری را برای 100 سایت جدا شده از شبکه برق در نیو ساوت ولز، ویکتوریا و جنوب استرالیا تأمین خواهند کرد. برخی از این مناطق از دیزل ژنراتور استفاده می کنند و برخی دیگر هنوز برق ندارند.

کانن بروکس، بنیانگذار Atlassian گفت: هدف این بود که راه حلی را بیابیم و تأمین اعتبار کنیم که بتواند طی چند روز عملیاتی شود و در برخی موارد، برای مدت طولانی برق را تولید کند. وی گفت استرالیا باید از اتفاقات گذشته در تابستان درس‌هایی فرابگیرد و در سیستم های انرژی سرمایه گذاری کند که به زمین کمک کند، نه آنکه به آن آسیب برساند.

وی گفت پنل های خورشیدی و باتری ها به دلیل اینکه دارای مقاومت، سریع و انعطاف پذیر هستند و هزینه تولید برق را کاهشی می دهند، انتخاب معقولی در هنگام قطعی برق به شمار می روند.

منبع : theguardian

https://zistonline.com/vdcjh8eo.uqe8hzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما