تاریخ انتشار :شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : 82335
زیست آنلاین: تحلیل های جدید نشان می دهد که استرالیا برای فراتر نرفتن از ایجاد گرمایش 2 درجه سانتیگراد، باید حداقل نیمی از خودروهای جدید خود را طی در مدت 10 سال برقی کند.
بازار برق استرالیا باید تا سال 2035 صددرصد تجدیدپذیر شود
به گزارش زیست آنلاین، استرالیا می تواند تا سال 2050 با فن آوری های شناخته شده به انتشار صفر خالص برسد، اما با توجه به تجزیه و تحلیل جدیدی که توسط WeatherWorks استرالیا انجام شده است، گسترش گزینه های کم انتشار باید به میزان قابل توجهی شتاب گیرد.

این تحلیل اشاره می کند که حرکت به سمت صفر خالص نیاز دارد تا بازار برق استرالیا تا سال 2035، 100 درصد تجدیدپذیر شده و راندمان بالای انرژی و برق در ساختمان ها بدست آید و استقاده از وسائل نقلیه برقی شتاب گیرد.

این تجزیه و تحلیل می گوید برای این که این کشور در دمای گرمایش 2 درجه باقی بماند، باید حداقل 50 درصد از ماشین های جدید خود را در 10 سال آینده برقی کند. برای اینکه این دما 1.5 درجه سانتیگراد باشد نیاز است 75 درصد خودروهای جدید برقی شوند. این در حالی است در حال حاضر 20 درصد خودروهای فروخته شده برقی هستند. ماندن در این مسیرها همچنین نیاز به تجدیدپذیرها دارد تا بیش از 70 درصد تولید انرژی تا سال 2030 را تشکیل دهند.

منبع: theguardian

https://zistonline.com/vdcamena.49nue15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما