تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : 82373
زیست آنلاین: در این آلبوم ها بهترین عکس های سامانه های خورشیدی نصب شده در هر استان قرار گرفته است و می توان گفت مجموعه بی نظیری از عکس های سامانه های خورشیدی نصب شده در ایران است.
به گزارش زیست آنلاین،شرکت های فعال در زمینه انرژی خورشیدی در استان های خراسان رضوی، کرمان، یزد، اصفهان و فارس چند ماهی است که در حال تشکیل انجمن های استانی و تشکیل کارگروه هایی برای پیشبرد انرژی های تجدیدپذیر هستند که یکی از این کارگروه ها، کارگروه ترویج و فرهنگ سازی است.

یکی از اقدامات کارگروه ترویج و فرهنگ سازی در استان ها، برگزاری مسابقه بهترین عکس از سامانه های خورشیدی است که در حال برگزاری است. در این مسابقه، شرکت های هر استان، عکس هایی از پروژه های انجام شده را ارسال می کنند که در اینستاگرام این مسابقه قرار می گیرد.

https://www.instagram.com/iran_pv_photo_contest/

در حال حاضر، شرکت های پنج استان یزد، خراسان رضوی، کرمان، فارس و اصفهان در حال گرداوری و تهیه آلبوم از عکس های سامانه های خورشیدی هر استان هستند. در این آلبومها بهترین عکس های سامانه های خورشیدی نصب شده در هر استان قرار گرفته است ومی توان گفت مجموعه بی نظیری از عکس های سامانه های خورشیدی نصب شده در ایران گردآوری شده است.
درهرآلبوم صفحاتی نیز برای تبلیغ شرکت ها قرار داده شده است که می توانند اطلاعات مربوط به شرکت خود را در آن قرار دهند و اسپانسر آلبوم فوق شوند.
ابتدا قرار بود که آلبومها بصورت کاغذی چاپ شوند، ولی با توجه به مسائل مربوط به شیوع کرونا درکشور، این آلبوم ها بصورت دیجیتالی منتشر خواهند شد.

آلبوم عکس استان یزد را با دانلود این فایل می توانید مشاهده کنید

 دانلود فایل عکس

https://zistonline.com/vdcc11q4.2bqim8laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

اسپانسر جهت تهیه صفحات خورشیدی در شهر بیرجند. آرین شهر. این هم شماره خودم برای صحبت در همین رابطه09385473930