تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب : 82434
فراخوان پروژه بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست:

ساختمان انرژی نزدیک به صفر طراحی می‌شود

پروژه بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست در ساختمان در نظر دارد، خدمات طراحی ساختمان انرژی نزدیک به صفر (nZEB) و نظارت بر احداث آن را از طریق مناقصه عمومی اجرا کند.
به گزارش زیست آنلاین، یکی از اهداف این پروژه، ترویج مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان با رویکرد توسعه ساختمان‌های پایدار است. ساختمان انرژی نزدیک به صفر بر اساس تجربیات بین‌الملی مشابه طراحی و ساخته می‌شود، از حداقل منابع انرژی فسیلی استفاده کرده و شاخص عملکرد انرژی آن بین ۵۰ تا ۷۵ کیلووات ساعت بر مترمربع در سال است.

پروژه از شرکت‌‌های علاقمند درخواست می‌کند تا با مطالعه اسناد مناقصه، در صورت تمایل، مستندات مورد نیاز شامل سه طرح مفهومی پیشنهادی به لحاظ سازه و معماری، پروپوزال فنی، متدولوژی پیشنهادی و سایر مدارک الزامی را به همراه قیمت پیشنهادی در پاکت‌های مجزا، دربسته و مهر و موم شده (پاکت الف: پیشنهاد فنی و پاکت ب: پیشنهاد مالی) تا روز یکشنبه مورخ ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰ به دفتر مدیریت پروژه در پژوهشکده علوم و فناوری انرژی شریف به آدرس تهران، طرشت، بلوار تیموری، پلاک ۱۸۰، طبقه سوم ارایه کنند. لازم به ذکر است به پاکت‌هایی که شرایط فوق را رعایت نکرده باشند، ترتیب اثر داده نمی‌شود.

پروژه بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست در ساختمان با همکاری دفتر عمران سازمان ملل متحد (UNDP)، صندوق تسهیلات جهانی محیط زیست (gef) و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از سال ۲۰۱۶ شروع به کار کرده است.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علاقه‌مندان  می توانند برای دریافت سند مناقصه به آدرس www.eeeb.ir  مراجعه کنند.

همچنین برای آشنایی با مفاهیم مرتبط با موضوع ساختمان‌های انرژی نزدیک به صفر Nzeb))  و این پروژه می توانند به آدرس های اینترنتی https://b2n.ir/649287  و https://b2n.ir/811891  مراجعه کنند.

 

 

https://zistonline.com/vdcayyna.49nue15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما