کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دختران و زنان انگلیسی خواستار کاهش استفاده از پلاستیک شدند

9 مهر 1398 ساعت 9:30

زیست آنلاین : صدها هزار دختر و زن جوان خواستار کاهش مصرف پلاستیک یک بار مصرف در بریتانیا شده اند.


به گزارش زیست آنلاین، این فراخوان بخشی از کمپین هایی است که توسط موسسه Girlguiding با هدف مقابله با آلودگی های پلاستیکی راه اندازی شده است.

این موسسه می گوید نزدیک به نیم میلیون نفر که شامل موسسات دیگر و داوطلبان می باشند، قرار است طی یک هفته که به این موضوع اختصاص یافته است اقدامات لازم را انجام بدهند.

طبق یک نظرسنجی، اکثریت دختران و زن جوان که بین 7 تا 21 سال سن دارند معتقدند که لازم است هر کس اقدامات بیشتری برای حفظ محیط زیست انجام دهد.

اعضای Girlguiding از دوستان، خانواده، اقوام خود، سیاستمداران و عموم برای پیوستن به آن ها برای ایجاد " وعده پلاستیک" که شامل 5 تعهد است دعوت خواهند کرد. این 5 وعده عبارتند از:

شروع به استفاده از بطری های قابل استفاده مجدد

شروع به استفاده از جایگزین برای کارد وچنگال یک بار مصرف

شروع به استفاده از فنجان های قهوه قابل استفاده مجدد

شروع به استفاده از جعبه ها و یا بسته بندی های قابل استفاده مجدد

آنها از دولت و رسانه ها خواستند در مورد قطع تولید ضایعات پلاستیک صحیت کنند و برندهای معروف را مجبور به شنیدن صحبت های خود کنند.

لیز بونین، مجری تلویزیون و از حامیان این کمپین گفت همه ما باید برای ایجاد تغییرات بهتر برای سیاره خود اقدام كنیم. امروز، هزاران دختر در سراسر انگلیس در حال تحقق بخشیدن به وعده پلاستیک خود هستند و دیگران را نیز تشویق می کنند که بخشی از راه حل باشند. من به این زنان جوان قدرتمند می پیوندم تا به كسانی كه می توانند تغییراتی را اعمال كنند بگویم: با آینده فرزندان و سیاره ما با احترامی که شایسته آن هستند رفتار كنید. این دختران و زنان جوان می خواهند شما هم اکنون برای آینده آنان اقدام کنید.

منبع : theguardian


کد مطلب: 81611

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/81611/دختران-زنان-انگلیسی-خواستار-کاهش-استفاده-پلاستیک-شدند

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com