کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر جشنواره جایزه تهران اعلام کرد

تجلیل از تهران پژوهان در بخش های هنری و فرهنگی

22 مهر 1398 ساعت 11:00

زیست آنلاین: ششمین جشنواره پژوهشی جایزه تهران با هدف تکریم و تقدیر از تهران‌ پژوهان در پایان آذرماه و همزمان با هفته پژوهش؛ در تهران برگزار می‌شود.


به گزارش زیست آنلاین، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و دبیر جشنواره، ضمن بیان مطلب فوق افزود: در این جشنواره اندیشمندان، اساتید، تهران‌ پژوهان، هنرمندان، دانشجویان و علاقه‌مندان به شهر تهران حضور و همکاری خواهند داشت.
مهرشاد کاظمی در ادامه یادآور شد: محوریت این جشنواره را موضوعاتی چون گردشگری، بافت تاریخی و محلات، میراث فرهنگی، صنایع دستی و باستان‌ شناسی، اماکن مذهبی و علمی و فرهنگی و هنری، مشاهیر و مفاخر، آداب و رسوم در برمی‌گیرد.
دبیر جشنواره با اشاره به اینکه جشنواره پژوهشی جایزه تهران امسال وارد ششمین دوره برگزاری خود می‌شود تاکید کرد: این جشنواره پژوهشی در بخش‌های هنری (فیلم و عکس)، فرهنگی (کتاب، پایان‌نامه و انتشارات)، رسانه (خبرنگاران و عکاسان خبری) و میراث معنوی فعال خواهد بود.
مهرشاد کاظمی در پایان بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره، آثار خود را به نشانی بلوار دریا انتهای خیابان مطهری شمالی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران تا تاریخ ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۸ ارسال کنند.


کد مطلب: 81678

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/81678/تجلیل-تهران-پژوهان-بخش-های-هنری-فرهنگی

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com