کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معالجه با طبیعت

13 آبان 1398 ساعت 13:00

زیست آنلاین: اکنون پزشکان در اسکاتلند طبیعت درمانی را برای بیماران خود تجویز میکنند.


به گزارش زیست آنلاین، پزشکان در شتلند اسکاتلند هم اکنون تجویز طبیعت را به بیماران خود ارائه می دهند.آنها می گویند: چهار بار در هفته ، چند بار قدم بزنید.
 اولین برنامه در نوع خود در ایالات متحده اجرا شده و در یک تقویم سالانه توصیه های فضای باز ارائه می شود.مزایای طبیعت بر سلامت روان و جسم بیشمار است.
از 5 اکتبر، پزشکان در شتلند اسکاتلند مجاز به تجویز طبیعت برای بیماران خود هستند. تصور می شود این نخستین برنامه در نوع خود در ایالات متحده است و به دنبال آن کاهش فشار خون، اضطراب و افزایش شادی برای مبتلایان به دیابت، بیماران روانی ، استرس ، بیماری قلبی و ... حاصل می شود.
بروشور کاملی از پیشنهادات تجویز طبیعت وجود دارد که همراه با برنامه است، این بروشور پر از پیشنهادات سرگرم کننده، جذاب، گاهی به ظاهر غیرقانونی است.  در ماه مارس شما می توانید در ساحل قدم بزنید یا "یک سگ را قرض کنید و آن را برای پیاده روی بگیرید. " در ماه آوریل، شما می توانید "دریا را لمس کنید". در ماه مه، می توانید "صورت خود را در چمن ها دفن کنید." در ماه ژوئیه، می توانید "دو نوع مختلف چمن را انتخاب کنید و به آنها نگاه کنید و لذت ببرید." در ماه آگوست، شما می توانید در ساحل کرم های خارج از زمین را بدون حفاری یا استفاده از آب احضار کنید. در ماه سپتامبر، شما می توانید به تمیز کردن ساحل و تهیه یک وعده غذایی در خارج از خانه بپردازید. در ماه اکتبر ، می توانید "با دیدن ابرها لذت ببرید."شما می توانید "در ماه نوامبر با یک اسب صحبت کنید." در ماه دسامبر "پرندگان را در باغ خود تغذیه کنید" و خیلی کارهای دیگر که می توانید به دستور پزشک انجام دهید.
مزایای طبیعت بر سلامت روان و جسم بیشمار است. اگر 90 دقیقه از روز خود را در یک منطقه جنگلی بگذرانید، در بخشی از مغز شما افسردگی کاهش می یابد. گذراندن وقت در طبیعت نه تنها فشار خون و اضطراب را کاهش می دهد، بلکه باعث افزایش شادی، کاهش پرخاشگری، بهبود کنترل درد ، افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن و ...  می شود. 

منبع : bigthink


کد مطلب: 81777

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/81777/معالجه-طبیعت

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com