کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معافیت پالایشگاهها در دولت ترامپ 4 برابر شده است

6 بهمن 1398 ساعت 17:00

زیست آنلاین: تعداد معافیت های که در دولت ترامپ به پالایشگاه های کوچک داده شده تقریباً چهار برابر شده است.


به گزارش زیست آنلاین، دادگاه ایالات متحده آمریکا، EPA را مجبور به بررسی مجدد سه چشم پوشی از سوخت های زیستی پالایشگاه می کند. یک دادگاه تجدیدنظر در ایالات متحده به آژانس حفاظت از محیط زیست حکم کرد که باید در سه مورد معافیت سوخت های بیولوژیکی را که اخیراً به پالایشگاه های کوچک نفتی داده است، تجدید نظر کند.


تصمیم دادگاه پس از آن صورت گرفت كه ائتلاف گروههای صنعت سوختهای زیستی معافیت های سال 2016 را برای پالایشگاه های Holly Frontier's Woods Cross، Cheyenne و  CVR Energy's Wynewood به چالش كشیده بودند.


صنعت سوخت های زیستی از افزایش معافیت استفاده از سوخت های زیستی توسط ترامپ به خشم آمده است چرا که تضعیف تقاضا برای اتانول بر پایه ذرت، به کشاورزان آسیب می رساند.


طبق استاندارد سوخت های تجدیدپذیر ایالات متحده، پالایشگاه های نفت این کشور موظف هستند میلیاردها گالن سوخت زیستی مانند اتانول را با سوخت ها مخلوط کنند یا اعتبارهایی را از کسانی که این کار را انجام می دهند خریداری کنند.


اما پالایشگاه ها درصورتی که اثبات کنند رعایت این قانون برای آن ها تنش مالی به همراه دارد، سازمان حفاظت محیط زیست می تواند از انجام تعهد توسط این پالایشگاه چشم پوشی کند.


مطابق تصمیم دادگاه، سازمان حفاظت محیط زیست از اختیارات خود در واگذاری معافیت به پالایشگاه ها فراتر رفته زیرا پالایشگاه ها در سال گذشته معافیت دریافت نکرده بودند.


گروه های سوخت زیستی این تصمیم را تحسین کردند و گفتند که می تواند سؤالات دیگری راجع به معافیت های دیگری که در سالهای اخیر به پالایشگاه های کوچک اعطا شده است ایجاد کند.

تعداد معافیت های که در دولت ترامپ به پالایشگاه های کوچک داده شده تقریباً چهار برابر شده است.

منبع : reuters


کد مطلب: 82190

آدرس مطلب :
https://www.zistonline.com/news/82190/معافیت-پالایشگاهها-دولت-ترامپ-4-برابر-شده

زیست آنلاین
  https://www.zistonline.com