تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۰۸
کد مطلب : 61300
اجلاس مدیریت پسماند ایران و آلمان در راستای اجرای تفاهم نامه‌های همکاری‌های محیط زیستی دو کشور با حضور و سخنرانی مقامات عالی محیط زیست دو کشور۷ اسفند در تهران برگزار می شود.
حضور صاحبان صنعت و تکنولوژی مدیریت پسماند آلمان در ایران
به گزارش زیست آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست (پام)، با توجه به اهمیت و جایگاه مدیریت پسماند در جلوگیری از هدر رفت منابع محدود طبیعی و اقتصادی و همچنین شیوع آلودگی، اطلاع  و برخورداری از آخرین تکنولوژی این حوزه مورد توجه قرار دارد.
اجلاس کارشناسان و صاحبان صنعت و تکنولوژی مدیریت پسماند آلمان با کارشناسان و مدیران و دست اندرکاران بخش های مختلف کشورمان در تاریخ هفتم اسفند ماه سال جاری و همزمان با نمایشگاه بین المللی محیط زیست در محل سازمان برگزار می‌شود.
برگزاری این اجلاس با هدف انتقال تکنولوژی پیشرفته، معرفی فرصت ها و جذب سرمایه گذاران در پروژه ها و مراکز مورد نیاز انجام گرفته و امکان گفتگوهای رو در رو را با ارائه سرویس های لازم جهت بررسی دو جانبه پیشنهادات و طرح ها را در اختیار طرفین قرار می‌دهد.
دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران براساس تصمیم شورای سیاست گذاری (مرکب از نمایندگان وزارت خانه ها و سازمان های ذیربط) عهده دار هماهنگی و اجرای برگزاری این اجلاس می‌باشد.
جهت کسب اطلاعات و اخبار بیشتر از برگزاری اجلاس می‌توانید به سایت دبیرخانه اجلاس با آدرس www.igwmc.com  مراجعه نمایید.


 

https://zistonline.com/vdcjytem.uqevyzsffu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما