تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : 61405
رئیس هیئت مدیره انجمن ارگانیک ایران اعلام کرد :

فرهنگ سازی لازمه ترویج محصولات ارگانیک

رئیس هیئت مدیره انجمن ارگانیک ایران با اشاره به نقش محصولات ارگانیک در سلامت مردم جامعه گفت: امروزه با پیشرفت علم و تکنواوژی توانسته ایم اقدام به تولید این نوع محصولات در کشور نمائیم، اما متاسفانه در این میان برای رواج محصولات ارگانیک نیاز به فرهنگ سازی میان مردم وجود دارد.
فرهنگ سازی لازمه ترویج محصولات ارگانیک
به گزارش زیست آنلاین، سید رضا نورانی در خصوص فعالیت انجمن متبوعش در راستای تولید محصولات ارگانیک گفت: این انجمن به شناسایی مناطق تولید ارگانیک در کشور و تولیدکنندگان می‌پردازد همچنین ایجاد بانک اطلاعاتی محصولات ارگانیک، ارتباط و همکاری با سازمان‌ها و شرکت‌های حقیقی و حقوقی، مشارکت گروهی در تصمیم‌سازی، فعالیت‌های علمی، تحقیقاتی و آموزشی و ارائه خدمات مشاوره و حقوقی به اعضا را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه تعداد کشورهای تولیدکننده محصولات ارگانیک در سال ۲۰۱۵ از ۱۶۴ به ۱۷۰ رسیده است گفت:ایران هنوز نتوانسته جایگاه خوبی در این میان به دست آورد.

نورانی با اشاره به اینکه انجمن ارگانیک در ۱۷ استان شعبه دارد و ۳ استان نیز در حال پیگیری برای تأسیس است، گفت: مهم‌ترین فعالیت‌های زیرساختی، انتشار اولین و تنها مجله تخصصی ارگانیک در کشور و برگزاری سالانه جشنواره بین‌المللی ارگانیک تهران است.

 

https://zistonline.com/vdcftjdv.w6dyxagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما