تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب : 62045
یک نماینده مجلس معتقد است که بین ایده های جدید و سرمایه گذار فاصله وجود دارد

ایده های زیست محیطی ، سرمایه گذار عالی می خواهد

زیست آنلاین :ورود به حوزه فعالیت های پاک و سبز نه تنها ضرر و زیانی ندارد ،بلکه می تواند ارزش افزوده را نیز نصیب افراد کند .
ایده های زیست محیطی ، سرمایه گذار عالی می خواهد
علی اکبری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با زیست آنلاین در مورد عدم گرایش به فعالیت های محیط زیستی ورود به اقتصاد سبز و ارائه ایده های خلاقانه می گوید : جوانان ما ایده ها و فکرهای فوق العاده ای دارند که متاسفانه خیلی از انها به مرحله اجرا نمی رسد . دلیل آن هم این است که جوانان ایده می دهند اما جایی برای بارور شدن این ایده ها وجود ندارد و اگر این مکان ها هم وجود داشته باشد، باز هم در برخی از موارد سرمایه مورد نیاز در اختیار آنها قرار ندارد  و این سبب می شود که ایده ها در میانه راه بمانند و جوان همه انگیزه اش را برای ارائه ایده های جدید تر از دست می دهد .

این نماینده مجلس در ادامه می گوید : در واقع باید گفت فاصله ای میان نخبگان و سرمایه گذار وجود دارد که وظیفه پر کردن این فاصله بر عهده سازمان هایی است که این دو طرف را به یکدیگر نزدیک کنند . در واقع این شرکت ها باید حمایت شوند تا بتوانیم ایده های نخبگان را به مرحله عمل برسانند  . در واقع باید بخش خصوصی را حمایت کرد و به او این اعتماد را داد که از آن حمایت می شود. در حالی که این حمایت می تواند هم از طرف نمایندگان مجلس باشد و هم از طرف دولت. 

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در ادامه می گوید : در واقع مشکل اصلی انرژی های نوع بخش سرمایه گذاری است . در واقع سرمایه گذار باید احساس امنیت کند و برای این کار باید  امکانات و توانمندی های مختلف در بخش های مختلف در اختیار آنها قرار داده شود .

وی در ادامه می گوید:در حال حاضر بیشتر تمرکز بر روی انرژی های نفت و گاز است در حالی که کشور ما آنقدر فاکتورهای بی نظیر دارد که می توان به راحتی آنها را جایگزین انرژی های تجدید ناپذیر کرد.در واقع اگر در بخش انرژی های تجدید پذیر سرمایه گذاری درست انجام شود باید امید داشت که بتوانیم شعار اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم و در راستای اقتصاد سبز قدم برداریم.

https://zistonline.com/vdcgnz93.ak9xt4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما