تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 62969
زیست آنلاین: ۶۰طرح برگزیده به مرحله داوری جشنواره کارآفرینی مشاغل سبز راه پیدا کرد و قرار است ۳۰ طرح از مجموع این طرح ها در روز اختتامیه مطرح و سرمایه گذاران طرح های برتر را برای سرمایه گذاری انتخاب کنند
جشنواره مشاغل سبز مراحل پایانی اش را طی می کند
محمد نیکبخت روابط عمومی جشنواره به زیست آنلاین می گوید : این جشنواره در حوزه مشاغل سبز برگزار شده است وعلاقمندان در زیر شاخه های  فناوری اطلاعات(IT)،انرژی های نو و تجدید پذیر،شیمی سبز،حمل و نقل سبز،شهر هوشمند ،مدیریت پسماند،بازیافت،باتری و ذخیره سازها،نانو فناوری،ساختمان های سبز و انرژی صفر و پساب های خانگی طرح های خود را ارائه داده اند . وی در ادامه می گوید : در مرحله اول ۲۸۵ طرح به دبیر خانه جشنواره رسید که از میان اینها ۶۰ طرح به عنوان برگزیده انتخاب شد و این تعداد نیز دوباره در معرض داوری قرار می گیرد تا از میان آنها ۳۰ طرح به اختتامیه راه پیدا کند . در روز اختتامیه قرار است دانشجویان پیشنهاد دهنده طرح های خود را در برابر سرمایه گذاران مطرح کنند . بهترین طرح ها و پیشنهادات از سوی سرمایه گذاران برای ورود به مرحله نهایی انتخاب شوند .مهمترین فاکتور این طرح ها همراستایی آنها با محیط زیست است.
روابط عمومی انجمن تک بوم در ادامه می گوید بیشترین طرح ها انتخابی در حوزه پسماند و بازیافت بوده است و مراسم اختتامیه آن در نیمه دوم تیر ماه اجرا می شود .

https://zistonline.com/vdcb99b0.rhb50piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما